Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitaja. Miksi äänestät Kokoomusta?

Vierailija
24.01.2022 |

Hoitohenkilöstöllä on Kokoomuksessa vahva kannatus mistä se johtuu, vaikka he eivät ole suurituloisista työntekijöitä

Kommentit (162)

Vierailija
41/162 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on hienoa,että valituiksi tuli hoitajia ja lääkäreitä. Yli puoluerajojen.

Ainut vaan, että osaltaan toivon,ettei siellä lähdetä vain omista lähtökohdista.

Meni vähän ohi nyt.

Valta tuo mukanaan vastuun ja kovat odotukset. Näitä äänestäneet odottavat nyt myös tuloksia. Ei oikein sovi epäonnistua.

Mielenkiinnolla odotan lääkäreiden ja sairaanhoitajien tekemiä leikkauksia omiin alueisiin. Vai käykö niin että leikkaukset kohdistuvatkin toisten tontille. Rahaa ei riitä, joten alueiden tehtävänä on priorisoida ja leikata jotta toisaalle riittää rahaa.

Mitä, eikö Vasemmistoliiton lupaama köyhyyden poisto onnistukaan tällä vaalituloksella? Toivottavasti nyt kuitenkin palvelut paranevat kuten on mainostettu. Että ei kävisi niin että kasvava asiakkaiden joukko jatkuvasti vain tarvitsee enemmän ja enemmän palveluita, jolloin samalla rahalla saa entistä vähemmän.

Vierailija
42/162 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä työ näyttää sen, että vastuuta itsestään on otettava ja sitä ei sosialismilla tehdä. Työskentelen myös yksityisellä ja kannatan julkisen terveydenhuollon purkamista. Hoito kuuluu niille, jotka siitä maksavat.

Olet täydellisen väärällä alalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/162 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska järjestelmällä on oltava nettomaksajia ja Kokoomus huolehtii heidän olemassaolostaan

Vierailija
44/162 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska työskentelen yksityisellä

Haluat vielä kiireisemmän ja pieni palkkaisen elämän?

Haluan pitää työpaikkani.

Ei se noin ole pysymässä, mutta tuohan on oikeus sun kyykyttämiseen. Oisko kivaa jos joutusit hankkii toisen työn jotta elät palkallasi koska yrityksen pitää tuottaa voittoa osakkeenomistajille?

Amerikassa sairaanhoitajat tienaa hyvin, ku siellä terveydenhoito on bisnes. Jos Donald Trump tai Jeff Bezos joutuu sairaalaan niin sitä hoitaa varmasti asiansa osaava hoitaja ja saa siitä korvauksen sen mukaan.

Jos keskituloinen joutuu jenkeissä työttömäksi, sitä ei välttämättä oteta hätätapauksissakaan sairaalaan jos ei ole vakuutusta. Ei pysty esim. insuliinejaan ostamaan jos on diabeetikko. Ei ole eettisesti kovin kestävä järjestelmä.

Vierailija
45/162 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska työskentelen yksityisellä

Haluat vielä kiireisemmän ja pieni palkkaisen elämän?

Haluan pitää työpaikkani.

Ei se noin ole pysymässä, mutta tuohan on oikeus sun kyykyttämiseen. Oisko kivaa jos joutusit hankkii toisen työn jotta elät palkallasi koska yrityksen pitää tuottaa voittoa osakkeenomistajille?

Amerikassa sairaanhoitajat tienaa hyvin, ku siellä terveydenhoito on bisnes. Jos Donald Trump tai Jeff Bezos joutuu sairaalaan niin sitä hoitaa varmasti asiansa osaava hoitaja ja saa siitä korvauksen sen mukaan.

Jos keskituloinen joutuu jenkeissä työttömäksi, sitä ei välttämättä oteta hätätapauksissakaan sairaalaan jos ei ole vakuutusta. Ei pysty esim. insuliinejaan ostamaan jos on diabeetikko. Ei ole eettisesti kovin kestävä järjestelmä.

Toisaalta amerikkalaiset ymmärtävät suomalaisia paremmin, että läskin diabetes on oma syy, eivätkä edes oleta, että muiden pitäisi maksaa heidän insuliininsa.

Vierailija
46/162 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jaksaa aina huvittaa, miten luihun näköisiä kokoomuksen edustajat ovat :D Samaa luihua tyyliä näytti edustavan Päivi Räsäsen asianajajakin.

Vierailija
47/162 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jaksaa aina huvittaa, miten luihun näköisiä kokoomuksen edustajat ovat :D Samaa luihua tyyliä näytti edustavan Päivi Räsäsen asianajajakin.

Se on hyvä että on ilon aiheita elämässä, varsinki ku se on toisten ihmisten ulkönäkö.

Vierailija
48/162 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä työ näyttää sen, että vastuuta itsestään on otettava ja sitä ei sosialismilla tehdä. Työskentelen myös yksityisellä ja kannatan julkisen terveydenhuollon purkamista. Hoito kuuluu niille, jotka siitä maksavat.

Että köyhät vaan kadulle kuolemaan. Aika monta sellaista nimitystä keksisin kaltaisestasi, joka ei sensuurista läpi mene. 

Vierailija
49/162 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä että on ilon aiheita elämässä, varsinki ku se on toisten ihmisten ulkönäkö.

Ei ulkonäkö, vaan olemus, mihin vaikuttaa mm. kehonkieli ja eleet.

Vierailija
50/162 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka tapaukses vaikutat henkisesti tosi kypsältä ihmiseltä.

Vierailija
51/162 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä vaaleissa äänesti lähinnä hoitoalan henkilöt. He äänestivät itseään vastaan, kokoomusta.

Eiköhän polteta taas lomat, leikata palkkaa, peruta eläkkeet ja jatketa pakkorokotuksia, sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
52/162 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu typeryydestä. Ei olla niitä penalin terävimpiä, mutta halutaan samaistua menestyjiin eikä tajuta että kokoomuspolitiikka on kylmää talouspolitiikkaa, jossa raha ratkaisee ja aina voi halpuuttaa jo ennestään halpaa.

Vierailija
53/162 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä vaaleissa äänesti lähinnä hoitoalan henkilöt. He äänestivät itseään vastaan, kokoomusta.

Eiköhän polteta taas lomat, leikata palkkaa, peruta eläkkeet ja jatketa pakkorokotuksia, sitä saa mitä tilaa.

Ei yksityisen sektorin hoitajilta leikattu lomarahoja, eikä keneltäkään peruttu eläkkeitä, eikä pakkorokoruksia tuu vieläkään vaikka pitäis.

Vierailija
54/162 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu typeryydestä. Ei olla niitä penalin terävimpiä, mutta halutaan samaistua menestyjiin eikä tajuta että kokoomuspolitiikka on kylmää talouspolitiikkaa, jossa raha ratkaisee ja aina voi halpuuttaa jo ennestään halpaa.

Muistatkos, kun punikkihallitus aloitti taipaleensa postilaisten palkkoja halpuuttamalla?

Että harrastaako spd kokoomuslaisempaa politiikkaa kuin kokoomus itse?

Vierailija
55/162 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

peersauki kirjoitti:

En ole mieltänyt koskaan kokoomusta tai oikeistopuolueita yleensäkään rikkaiden puolueiksi. Ne ovat samoja arvoja arvostavien puolue eli ihmisille, jotka korostavat yksilön omaa vastuuta ja yrittämistä. Ihmisille, jotka uskovat olevansa oman onnensa seppiä. Toiseen laitaan kuuluvat sitten ne pessimistisimmät, jotka odottavat valmista ja ovat sitä mieltä, että raha kuuluu tasaisesti kaikille, vaikka ei itse mitään elämänsä eteen yrittäisikään. 

Mites kun minulla on kehitysvammainen ja autistinen lapsi, joka tarvitsee valvontaa 24/7, eikä ikinä itsenäisty ikätasoisesti. Onko hänkin oman onnensa seppä?

Vierailija
56/162 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

peersauki kirjoitti:

En ole mieltänyt koskaan kokoomusta tai oikeistopuolueita yleensäkään rikkaiden puolueiksi. Ne ovat samoja arvoja arvostavien puolue eli ihmisille, jotka korostavat yksilön omaa vastuuta ja yrittämistä. Ihmisille, jotka uskovat olevansa oman onnensa seppiä. Toiseen laitaan kuuluvat sitten ne pessimistisimmät, jotka odottavat valmista ja ovat sitä mieltä, että raha kuuluu tasaisesti kaikille, vaikka ei itse mitään elämänsä eteen yrittäisikään. 

Mites kun minulla on kehitysvammainen ja autistinen lapsi, joka tarvitsee valvontaa 24/7, eikä ikinä itsenäisty ikätasoisesti. Onko hänkin oman onnensa seppä?

Luuletko tuon kiinnostavan kokoomushenkisiä?

Vierailija
57/162 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

peersauki kirjoitti:

No kuinka hyvä elintaso lapsellesi pitäisi mielestäsi kustantaa veronmaksajien rahoista? Onko sulla omaa rahallista vastuuta lapsestasi omasta mielestä?

Vierailija
58/162 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka tapaukses vaikutat henkisesti tosi kypsältä ihmiseltä.

Kiitoksia, me henkisesti kypsät ei äänestetä luihuisia :)

Vierailija
59/162 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kokoomushan poistaa kaikki sairaanhoitajat ja lähihoitajat työkentältä ja tuo hoiva-avustajat. Halvempia kato ja kenet tahansa voi ottaa kadulta ja kouluttaa muutamassa päivässä. Onnea matkaan. Tätähän te haluatte.

Vierailija
60/162 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

peersauki kirjoitti:

No kuinka hyvä elintaso lapsellesi pitäisi mielestäsi kustantaa veronmaksajien rahoista? Onko sulla omaa rahallista vastuuta lapsestasi omasta mielestä?

Tietysti minä hänet elätän, mutta aikuistuuhan hänkin joskus. Vai ajatteleeko kokoomus että äiti elättää kunnes kuolee ja sitten joutaa kadulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi