Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumalan kiitos, lämpimät kelit vie(nee) mennessään kuvottavat trikoopipot

Vierailija
25.05.2015 |

Oon jo pari vuotta ihmetellyt, miksi helvatassa äitet änkee isoon päähänsä ylikireitä, lastenkankaasta ommeltuja pipoja. Pöllöt, bambit ym, hyi ny jeesus!!!!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pipomuoti on hyvä juttu, helpompi on saada lastenkin päähän joku lakki. Vaikka itse kuljenkin paljain päin aina. No, alhaalla on päällimmäiset housut sentään.

Vierailija
22/35 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei naiset pukeudu naisellisesti? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa kuulua niihin ihmisiin, jotka ensin vinkuvat koko elämänsä kun maailma ei ole oikeanlainen, kunnes sitten vanhainkodissa äitiyvät lämmöllä muistelemaan, kuinka "ennen oli kaikki paremmin". 

Vierailija
24/35 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh, en kulje yrjö suussa tai haikaile beigen trenssin (???) perään. Ne lastenpipot aikuisilla naisilla on vaan jotain niin kammottavaa. Jos olisin mies, olisi varmaan maailman suurin turnoff

Vierailija
25/35 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 22:51"]Mutta vastapainoksi tuo kaikki kauheat tatuoinnit näkösälle. Yök!
[/quote]

Suo siellä, vetelä täällä :D

Vierailija
26/35 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne ihania isien päässä?

Vierailija
27/35 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap taitaa itse olla kukkahattutäti ihan kirjaimellisesti :D

Vierailija
28/35 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:11"]

[/quote]

burkha? tai vähintään huivi tiukasti pään ympärillä?

Vierailija
29/35 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 10:52"]

Just samaanauroin kun hain omaa lasta eskarista. Siellä oli perhe missä äidillä ja kahdella lapsella oli just tollaset lastenkuvioiset trikoopipot päässä, äidillä vielä sillain hiukan päälaelta rypytettynä tötterölle. Ja tuulipuvut päällä. Isä oli sitten puku päällä.

[/quote]

miten tuo tuulipuku/puku liittyy asiaan? eikö ihmiset tule työvaatteissa päiväkotiin lasta hakemaan? Jos on esim. ulkotöissä niin tuskin sitä jakkupukua vetää autossa päälleen vain siksi ettei pk:ssa katsota pitkin nenänvartta?

Vierailija
30/35 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:11"]

[/quote]

Aivan, mikseivät naiset pukeudu kuten sinä haluat, vaan kuten itse haluavat? Ohhoh. Mietihän sitä. :)

Vierailija
31/35 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:05"]

Hehheh, en kulje yrjö suussa tai haikaile beigen trenssin (???) perään. Ne lastenpipot aikuisilla naisilla on vaan jotain niin kammottavaa. Jos olisin mies, olisi varmaan maailman suurin turnoff

[/quote]

No mutta sehän on pelkästään hyvä asia. Kaikilla ei ole elämäntehtävänä olla mikään kuolattava bimbo.

Vierailija
32/35 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just samaanauroin kun hain omaa lasta eskarista. Siellä oli perhe missä äidillä ja kahdella lapsella oli just tollaset lastenkuvioiset trikoopipot päässä, äidillä vielä sillain hiukan päälaelta rypytettynä tötterölle. Ja tuulipuvut päällä. Isä oli sitten puku päällä.

[/quote]

no ohhoh, tosiaan. Olisihan se ollut parempi jos isällä olisi ollut puvun seurana bambipipo.

Vierailija
33/35 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen päähine naisilla on sallittu?
Pakko kai kolealla ja tuulisella tihkusadesäällä on jotain hattua käyttää kun lasten kanssa ulkoilee..

Vierailija
34/35 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:15"]

[/quote]

miten tuo tuulipuku/puku liittyy asiaan? eikö ihmiset tule työvaatteissa päiväkotiin lasta hakemaan? Jos on esim. ulkotöissä niin tuskin sitä jakkupukua vetää autossa päälleen vain siksi ettei pk:ssa katsota pitkin nenänvartta?

[/quote]

Oikeesti? :O Siis kyllä mulla on jakkupuku autossa sitä varten ja kaikilla tuntemillani äideillä on. Etkö sä onneton juntti ole kuullut pk - edustamisesta? Eikö sulle ole kerrottu? Toivottavasti sulla ei ole lapset vielä olleet pitkään päiväkodissa, että voit korjata asian.

Jos menet hakemaan lasta hoidosta verkkareissa ja tennareissa, niin kyllähän siinä väistämättä herää huoli henkilökunnalla, että onko lapsen kotioloissa nyt kaikki ok. Eihän siitä yhtälöstä puutu enää kuin rööki, kajatölkki kätöseen, epämääräiset ihmissuhteet, kenties pitkäkin rikosrekisteri ja ruuaksi vaan sikanautaa ja makroonia. Aika paljon voi kuitenkin ulkonäöstä päätellä.

Eri asia, jos olet itse lastenhoitaja ja tullut suoraan päikystä hakemaan omaa lastasi. Voit silloin näyttää salaista käsimerkkiä ja näin kommunikoida hoitajien kanssa, että ei hätää, olen kunnon ihminen, älä anna tuulipuvun hämätä.

Minä ainakin ajan auton aina päiväkodin takaisella parkkikselle, ja siellä roskalaatikon takana vedän jakkupuvun päälle ja korkkarit jalkaan ja laitan tukkaa nutturalle ja kopsuttelen sitten tärkeän näköisenä hakemaan lastani. En halua että lapsi leimautuu jotenkin sen vuoksi, että näytän lähiömammalta. Onhan siinä oma vaivansa, varsinkin talvella on tosi kylmää hytistä nailoneissa siellä roskiksen takana, mutta lapsen tähden sentään on yritettävä. 

Vierailija
35/35 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsippäs nyt parempi vaihtoehto joka on kaunis mutta käytännöllinen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi