Kysykää mitä tahansa 19-vuotiaalta jäbältä
Juuh, kysykee. En tiedä mikä ajoi mut tän threadin tekoon, mutta olen vähän humalassa ja eksyin (taas) tänne AV:lle.
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 01:48"]
Miksi olet humalassa ja oletko yksin?
[/quote]
Olen humalassa, koska ahdisti ja yksin joo. Loma nyt, niin ei niin väliä... AP
Onko sulla raajat? Uskotko, että olisit onnellisempi ilman?
Mistä sä täällä yleensä kirjoittelet/minkälaisia keskusteluja seuraat?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 01:50"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 01:48"]
[/quote]
Olen humalassa, koska ahdisti ja yksin joo. Loma nyt, niin ei niin väliä... AP
[/quote]
Aika nuorena alat harrastamaan yksin juomista, voin sivusta katsoneena sanoa että tuo jää tavaksi ja myöhemmin ryssii ihmissuhteet. Miksi ahdisti:/ n 21
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 01:51"]
Mitä jäbä?
[/quote]
Eipä tässä kummempia, venähtää taas vähän tää nukkumaanmeno, mutta ei voi mitään :) AP
Onko sulla raajat? Uskotko, että olisit onnellisempi ilman?
[/quote]
Löytyy kaikki joo ja tykkään kyllä olla ihan raajallinen. Onks tää nyt siitä aikasemmasta trolli-ketjusta?
Yhäkö käytetään sanaa jäbä?
Kyselee kasarilla syntynyt.
Mistä sä täällä yleensä kirjoittelet/minkälaisia keskusteluja seuraat?
[/quote]
Ihan laidasta laitaan. Kirjottelen aika vähän, yleensä vaan selailen. AV:laiset varmaan yllättyvät syystä, miksi täällä käyn, mut se on se, että mun mielestä täällä on hyvä ja rakentava ilmapiiri.. :D AP
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 01:56"]
Yhäkö käytetään sanaa jäbä?
Kyselee kasarilla syntynyt.
[/quote]
Tästä on muuten tullut melkeimpä nuorison hittisana, Ylilaudalta lähtösin.... (siis sanan laajamittanen käyttö) AP
Peniksen pituus? Nimettömänä voinet paljastaa.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 01:52"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 01:50"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 01:48"] Miksi olet humalassa ja oletko yksin? [/quote] Olen humalassa, koska ahdisti ja yksin joo. Loma nyt, niin ei niin väliä... AP [/quote] Aika nuorena alat harrastamaan yksin juomista, voin sivusta katsoneena sanoa että tuo jää tavaksi ja myöhemmin ryssii ihmissuhteet. Miksi ahdisti:/ n 21
[/quote]
En mä tätä usein harrasta, koska tiedostan kyl riskit. Ihmissuhteita nyt ei ole kovin kummosia, joten tuota vaaraa ei ole, mut eihän se alkoholismi koskaan kiva juttu olis. Ahdistus oli tällasta yleistä, kaikki tuntuu raskaalta ja ikävältä ja elämä harmaalta. Onneks ohimenevää, tiedän sen. AP
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 01:59"]
[/quote]
19/15 Miinustakaa pois, netissä ei oikein voi myöntää omistavansa isompaa, koska kukaan ei usko :D AP
Millä paikkakunnalla asut?
[/quote]
Tampereella. AP
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 02:00"]
[/quote]
19/15 Miinustakaa pois, netissä ei oikein voi myöntää omistavansa isompaa, koska kukaan ei usko :D AP
[/quote]
Oho.
Ota kuva a laita vaikka Aijaahan.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 02:00"]
Ootko söpö? Kuvaile ulkonäköös.
[/quote]
Ei mua varmaan kukaan söpöksi luonnehtisi. Naamasta jotain keskivertoluokkaa varmaankin, vihreänkirjavat silmät (ketä oikeesti kiinnostaa silmienväri oikeasti? :D), tummemmanruskeiksi värjätyt hiukset (joo iik homoa!!!). Varreltani olen pitkä ja hoikka, vaikka olen saanutkin massaa tässä viime vuoden aikana, enkä edes vain läskiä. AP