Ottasitteko 6vk vanhan vauvan mukaan sukulaisen yo-juhliin?
Vauva luultavasti nukkuisi kärryissä juhlien ajan.
Miksi ottaisitte & miksi ette?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän anopin pointin. Itse en veisi, koska on kuitenkin riski saada joku pöpö, eikä se ole tuon ikäiselle hyvä juttu. Vauva voi myös stressaantua kaikesta hälinästä. (Eri mieltä oleville muistutus, että tässä kysyttiin mielipidettä ja sellaisen myös annoin.)
Elämä on riskejä täynnä. Samanlaisen pöpön voi saada kaupasta, isältä, äidiltä tai ihan mistä vain. Voihan sen lapsen kääriä kuplamuoviin, mutta ei 6viikkoisen riskit enää mitään älyttömiä ole. Pidetäänhän ristiäisetkin aikaisintaan tuolloin. Eikä siihen pieneen stressaantumiseenkaan lapsi kuole. Hyvää vain tekee nähdä, ettei elämä ole vain kotona neljän seinän sisällä pyörimistä.
Itse pitäisin juhlissa huolen ettei vauvaa viedä minusta kauas ja muistuttelisin käsien pesusta. Pyrkisin pitämään vauvaa lähellä itseäni tai isäänsä, ettei sellaista sylistä syliin kiertämistä pääsisi kauheasti tapahtumaan. Lähinnä itseni takia. Hermostuisin, jos lapsi ei olisi suht lähellä ja haluaisin kuitenkin keskittyä juhliinkin.
Pakko kysyä (vaikka vastauksen voi jo arvata), mutta ei taida olla anopin puolen sukua paikalla? Tai ainakaan anoppi Itse?
Kutsuin ystävän ja hän tuli tyttären vauvan kanssa. Hänen piti auttaa minua, no onneksi joku muu auttoi. Jäi vielä yöksi, en edes kutsunut. Hän on omanlaisensa joten olkoot. Plussaa hänessä kuitenkin se että ei juorua .