Päätin alkaa käyttäytyä lempeän rakastavasti miestä kohtaan
joka päivä kun suinkin voin. Saa nähdä, pelastuuko avioliitto!
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:46"]
Mä kerroin kuinka siinä käy: mitä kiltimpi olet, sitä enemmän mies alkaa vaatimaan ja pitää kaikkea saamaansa itsestäänselvyytenä ja alkaa väheksyä, jopa halveksia. Venyt ja venyt ja olet lempeän rakastava, mies vaan vedättää jatkuvasti enemmän ja enemmän. Lopulta kyllästyt ja eroat, eli ei palastu avioliitto. Nimin. kokemusta on.
[/quote]
Vika on aina miehessä! Onneksi av-mammat ovta täydellisiä?
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:55"]
Kerro nyt ihmeessä ap, että mikä teidän avioliitossa nyt sitten mättää?
Miksi koet, että se on "pelastamisen tarpeessa"?
Onko jotakin tiettyä tapahtunut (esim pettäminen tms)?
Minkälainen mies on nyt sinua kohtaan? Entä sinä häntä kohtaan?
[/quote]
Odotat siis mässäilyä siitä, kuinka aloittajaa "alistetaan" ja kuinka mies on suhteessa aina se paska?
[/quote]
Ei, en odota "mässäilyä" enkä todellakaan ole sitä mieltä, että mies on suhteessa aina se "paska" ja mistä tuo alistaminen nyt tähän tupsahti?
En tiedä, että minkälaiset kokemukset ja minkälainen ajatuksenkulku sai sinut ymmärtämään ap:lle asettamani kysymykset tuolla tavalla mutta aikamoisesti taisi mielikuvituksella ja/tai omalla pahalla ololla olla tekemistä asian kanssa.
Ihan puhtaasti vain kysyin ap:ltä taustoja mietteisiinsä ihan jo senkin takia, että tuntien paremmin hänen tilanteensa voisi jopa täältä löytyä asioiden saattamiselle oikeille raiteilleen apua ja tukea.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:46"]
Mä kerroin kuinka siinä käy: mitä kiltimpi olet, sitä enemmän mies alkaa vaatimaan ja pitää kaikkea saamaansa itsestäänselvyytenä ja alkaa väheksyä, jopa halveksia. Venyt ja venyt ja olet lempeän rakastava, mies vaan vedättää jatkuvasti enemmän ja enemmän. Lopulta kyllästyt ja eroat, eli ei palastu avioliitto. Nimin. kokemusta on.
[/quote]
Ootteko alapeukuttaajat miehiä?
Tästä tulee taas ihana miesvihaketju! Torttu jo hiukan kosteana.
Jätäpä viikoksi karvat ajamatta ja kokeilkaa sängyssä 69-asentoa. Mies villiintyy näkemästään!
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:55"]
[/quote]
Odotat siis mässäilyä siitä, kuinka aloittajaa "alistetaan" ja kuinka mies on suhteessa aina se paska?
Olis paremmat mahdollisuudet onnistua jos yhdessä päättäisitte olla lempeän rakastavaisia toisianne kohtaan. Se nimittäin on normaalia käytöstä kumppania kohtaan. Mutta kokeile vaan...jos aidosti haluat.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:46"]Mä kerroin kuinka siinä käy: mitä kiltimpi olet, sitä enemmän mies alkaa vaatimaan ja pitää kaikkea saamaansa itsestäänselvyytenä ja alkaa väheksyä, jopa halveksia. Venyt ja venyt ja olet lempeän rakastava, mies vaan vedättää jatkuvasti enemmän ja enemmän. Lopulta kyllästyt ja eroat, eli ei palastu avioliitto. Nimin. kokemusta on.
[/quote]
Jep, sama kokemus mulla.
Meillä on aina käyttäydytty lempeän rakastavasti, kummatkin. Lempeä ja rakastava käytös on onnellisen suhteen ydin.