Voiko paska mennä takaisi mahaan?
Mulla on ollu unmetusta ja tein suolihuuhtelun. Nyt on maha ihan kauheen kipee :(
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:13"]
Olen ihan tosissani. Voiko se palata samaa reittiä kuin ruoka joka muuttuu paskaksi?
[/quote]
Kyllä suolisto ja ruoansulatus voi alkaa toimimaan toiseen suuntaan. Harvinaista, mutta mahdollista. Huomenna suustasi tulee sitten paskat ulos.
Kuinka suurella paineella teit sitä huuhteluasi? Lainasitko letkua paikalliselta VPK:lta? Mutta vakavasti vastaten, suolitukoksessa uloste voi pakkautua takaisin. Tuskin olet sellaista kuitenkaan saanut aikaan, mutta jätä jatkossa suolihuutelut sellaisille, jotka tietävät, mitä tekevät.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:13"]
Olen ihan tosissani. Voiko se palata samaa reittiä kuin ruoka joka muuttuu paskaksi?
[/quote]
No hyvin hullusti on asiat jos se lähtee väärään suuntaan. Joku erittäin paha tukos, suorastaan umpi pitäisi olla.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:13"]
[/quote]
Kyllä suolisto ja ruoansulatus voi alkaa toimimaan toiseen suuntaan. Harvinaista, mutta mahdollista. Huomenna suustasi tulee sitten paskat ulos.
[/quote] Jep. Näin tuon Housessa!
KOITA JOS OKSENNAT TULEEKS SE PASKA ULOS. no en kyl usko. ehkä laitoit liikaa vettä suoliis tai jotain
No ehkä jäi ainakin osa. En tiedä minkä verran sielä sisällä on paskaa.
No ehkä jäi ainakin osa. En tiedä minkä verran sielä sisällä on paskaa.
Täh. No jos teit suolihuuhtelun, niin jäikö se paska sisään vai?