Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon mustasukkaisuudesta?

Vierailija
25.05.2015 |

En ennen ollut mustasukkaista tyyppiä, tai ainakaan en sitä tiedostanut. Olin pari vuotta erittäin huonossa, jopa voisi sanoa sairaassa, parisuhteessa. Tämä nakersi itsetuntoni erittäin alhaiselle tasolle ja mies oli erittäin mustasukkaista sorttia. En saanut mm. puhua toisten miesten kanssa, tai jos vaikka esim. moikkasin jotain miestuttua keskustassa vastaantullessa niin sain tyyliin huorahaukut jne. Miespuolisia kavereitakaan minulla ei saanut olla ja näin heidät menetinkin. Tämä käytös sitten ikäänkuin tarttui minuunkin, ja suhteemme oli pelkkää mustasukkaisuutta puolin ja toisin. 

Tuosta huonosta parisuhteesta on kuitenkin jo aikaa, ja nyt olen vihdoin tutustunut erääseen oikeasti mukavaan mieheen. Hän on erittäin sosiaalinen ja hänellä on laajat piirit. Hän on luotettavan oloinen ja änellä tuntuu olevan korkea moraali ja hyvät arvot elämässä. Minua kuitenkin pelottaa, että alan mustistelemaan ihan turhista asioista noiden menneiden kokemusten takia! Näitä huolestuttavia mustasukkaisuuspiirteitä olen itsessäni aina jo välissä huomannutkin tämän uuden miehen kohdalla.. Mitään mustasukkaista käytöstä en ole kuitenkaan näyttänyt tälle miehelle, sillä vihaan itsekin niitä piirteitä itsessäni, en ennen ollut sellainen! 

Kuinka mustasukkaisuudesta voisi päästä eroon? En aio alkaa miksikään hulluksi akaksi, mutta en myöskään haluaisi sitä, että mustasukkaisuus kalvaa minua koko ajan hiljaa sisältäpäin.. Saa antaa neuvoja, vinkkejä ja kokemuksia! Terveisin pelkään että minusta tulee psyko mustasukkainen tyttöystävä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi