Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Älä osta mitään" - kesä alkaa nyt!!

Vierailija
25.05.2015 |

Tänä kesänä en osta mitään! En pihalle turhia muovileluja tai muuta kesäkrääsää kuten lasten uimaleluja, kukkia tai istutuksia, en vaatteita, meikkejä, tai mitään turhaa. Vanhoilla kamoilla mennään ja ostan vain hyvää ruokaa!! Pihakin pysyy siistinä kun siellä ei talven jäljiltä ole mitään.

Ostan yhden pullon aurinkorasvaa ja that's it! Ja myyn mahdollisimman paljon kamaa kirppiksellä.

Tarkoitus on säästää rahaa ja lähteä syksymmällä ÄKKILÄHDÖLLÄ REISSUUN!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyihän täältä joku järkiviesti :-)

Vierailija
2/12 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tavoite minulla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ? Ja kuka muutenkaan krääsää ostaa.

itse aion ostaa mm uudet kesäverhot ja samalla siivoan verhokaapin ja laitan kaikki ne mitä en ole käyttänyt vuosikausiin, kiertoon.

Vierailija
4/12 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin muuttaa äidin luokse peräkammarinpojaksi, niin en sitten tarvitse enää rahaa mihinkään. Voin asua sielä ilmaiseksi.

Vierailija
5/12 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!

Näin se lama korjataan. Voi kun jokainen tajuaisi tämän. Syksyllä voitaisiin sitten sulkea Suomi inc. kokonaan. Päästäisiin kaikki ÄKKILÄHDÖLLÄ huisin hemmettiin täältä.

Vierailija
6/12 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta muutenkaan turhuuksia, niin ei tarvitse ostolakkoilla.

Vierailija
7/12 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan seiskaa. Ja mitä tuohon ostamattomuuteen muutenkin tulee, niin eihän täältä mitään mukaansa saa, kun se viimeinen matka alkaa..
Täällä oli joku ketju siitä yhdestä bloggarista, jolla on nyt nälkävuoden pituinen kirppislista. Ei mene jakeluun, kun sitä tavaraa täytyy hamstrata ja sitten muutaman kuukauden myyntiin, hohhoijaa. No, jokainen elää tavallaan ja rahoillaan. Ja en ole kateellinen pätkääkään. Mulle riittää nuo ei-niin-muodikkaatkin-tavarat, jos hajoavat, niin sitten uusintaan. En ehkä ratsasta aallonharjalla, but who cares?

Vierailija
8/12 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea, ap! Ei eämä ketju nyt niille pyhimyksille ollutkaan, jotka eivät muutenkaan osta mitään turhaa, vaan niille, joilla tulee ostettua kaikenlaista varsinkin keväällä ja kesällä, valon ja lämmön innotamana, pitkän talven jälkeen.

Mutta nyt mullekin tuli into alkaa ostolakkoon koko kesäksi. Vaatteita on ja kaikkea muutakin. Ostan vain ruokaa. Kierrän kaikenmaailman kesäkrääsän kaukaa :)

Vierailija
9/12 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain haluaa voi itse rakentaa ja maalata sen värisiksi kuin haluaa. Kaupan kalusteet on ikävän samanlaisia kaikki 

Vierailija
10/12 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästetty euro on omassa taskussa eikä kauppiaan 

Vierailija
11/12 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla lapsiperheiden ongelma tämä kesäkrääsän ostelu. En ole ikinä kuullut lapsettomien kavereideni sortuvan tuollaiseen. Lapseton voi onneksi ostaa harkiten laatua ihan oman mielensä mukaan.

Vierailija
12/12 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se totta! 

Hiilijalanjälki pienenee mitä vähemmän kuluttaa ja säästöön jää nekin pennoset. Kuluttajan kannalta ainut järkevä asia tehdä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän