Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat miehet

Vierailija
24.06.2024 |

Mikä siinä on että vanhemmat miehet, joku noin +7v on vaan niin kuumempia kuin omanikäiset. Ja tältä on siis tuntunut aina. Omanikäiset tuntuu aina liian nuorilta, mutta ongelma on se etten koskaan tapaa luontevasti missään sen ikäisiä miehiä. Ikisinkuksi siis jään.

N32

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, sinä käyt minun lapsekseni ja siksi antaisin sinulle pakit. Ei setä pahalla. M57

Vierailija
2/10 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 39v?  sun ikä +7?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista riesaa vielä vanhoilla päivillään ottamaan? No ei. m57 (eri)

Vierailija
4/10 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis 39v?  sun ikä +7?

Jep

-ap

Vierailija
5/10 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen just päinvastainen tapaus. Olenkin joskus miettinyt, mikä vetoaa vanhemmissa miehissä. Minun elämässäni oli ainä isä läsnä, ja näin miehen mallia perheessä. 

Vierailija
6/10 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jotenkin sairas päästäsi

Vierailija
7/10 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, sinä käyt minun lapsekseni ja siksi antaisin sinulle pakit. Ei setä pahalla. M57

Aloittaja puhui 7v vanhemmista kuin itse on eli alle 4-kymppisestä. 7v nuorempi harvemmin on oman lapsen ikäinen, vaikka onhan Lina Medina synnyttänyt 5-vuotiaana.

Vierailija
8/10 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen just päinvastainen tapaus. Olenkin joskus miettinyt, mikä vetoaa vanhemmissa miehissä. Minun elämässäni oli ainä isä läsnä, ja näin miehen mallia perheessä. 

Minullakin aina ollut perheessä läsnäoleva isä/veljet joten ei siitä kiinni :) Aika kulunut vertaus tuo.

-ap

Vierailija
9/10 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole kuumempia. Koko mun aikuiselämän ajan ehdottomasti noin 30 + miehet on olleet "kuumimpia." Kuitenkin, kun itselle on tullut ikää, elää enemmän samassa maailmassa vanhempien miesten kanssa. Kun ne ei someta, räplää älypuhelinta, kittaa kaksinkäsin kaljaa eikä pössyttele esimerkiksi. Niiden kanssa voi jutella vaikka tuntikausia kasvotusten ilman laitteita. Nuorison pitää räplätä puhelinta. 

Vierailija
10/10 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olekaan tajunnut, että olen oikein virallisesti "vanhemman" miehen kanssa naimisissa, kun meillä on miehen kanssa juuri tuon verran ikäeroa.