Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin huolestua tosissaan yöhikoilusta?

Vierailija
21.09.2006 |

Musta on nyt tänä syksynä tullut aika " lämmin" . Siis olo on lämpöisempi kun ennen, yölläkin on lämmin... Paitaa ei ole hikoilu kastellu, jamakkarinmittarikin näyttää yli 23 astetta, onkohan syytä huolestua?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän vuoden puolella olen alkanut kiinnittää huomiota tuohon hikoiluun. Jos herään yöllä (esim kun lapsi herättää tms) niin huomaan just tuon rinta-keskivartalohikoilun ja paita on tosiaan joskus ihan läpimärkä. Ennen en ole näin hikoillut. En sinällään tunne, että minulla olisi kuuma vaan pelkästään hikoilen. Hikoiluttaa vaikka kuinka kevyesti olisi pukeutunut yöksi, jopa nakuna sama juttu...

Eipä tämä kai pähkäilemällä selviä, pitänee ottaa seuraavalla lääkärikäynnillä puheeksi.

Vierailija
2/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kehtaa lekurissa sanoa jos menee? Et netistä luin ja ajattelin et tällänen mulla varmaan on ;D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olis joku hormonivika... Kauan oot käyttäny hormonikierukkaa? Mulla ollu n vuoden ja nyt vasta tullu tää ongelma. Pelottaa ihan tosissaan...

ap

Vierailija
4/15 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kesät pahimpia. Kyllä se syy on ihan siinä, että itsellä on kuuma! liikaa peitettä, liian lämmin huone tms.

Vierailija
5/15 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla on lähinnä vaan kuuma, en likoo eikä edes paita ole ollu märkä... Mut ennen olen ollu vilukissa et siksi huolestuttavaa...

Ja hiv:iä ei pitäis olla.

ap

Vierailija
6/15 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan että nty vaarsinkin kun keskityt ja ajattelet asiaa - hikoilet aivan varmasti.

Vierailija
7/15 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapaino on mulla paljon isompi kuin aamupaino. Aamulla on kevyempi olo kuin illalla, kun ei turvota.

Sama mulla oli raskaana ja imettäessä.

Voi johtua myös kilpirauhasen liikatoiminnasta.

Vierailija
8/15 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on lakanat märkinä aamusta vaikka yöllä olisi ikkuna auki. En kyllä usko että se ihan normaalia on että hiessä " uidaan" nukkuessa. Voiko olla muita syitä kun toi kilpirauhanen? Vähän huolestuttavaa..

Vierailija
9/15 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpaita joskus ihan litimärkä tuosta kohdasta... Tosiaan pelotaa mitä tämä on!? Tuosta huomasin, että ap on minun tavoin hormonikierukan käyttäjä ja itse olen alkanut epäilemään, että hikoilu johtuu tuosta h-kierukasta...

Vierailija
10/15 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syövän ensioire, kuin joku aikaisemmin mainitsi.

Oletko laihtunut, hikoavatko kätesi, tai onko ruokahalusi lisääntynyt huomattavasti? Oletko " hyperaktiivinen" , tai ylettömän väsynyt?

Hikoiluun löytyy yleensä ihan tavallinen syy ja etenkin naisilla se voi johtua hormonaalisista muutoksista.

Jos asia sinua huolestuttaa, ota yhteyttä omaan tk:n ja varaa aika omalta lääkäriltäsi. Näin netin välityksellä oikeaa dg:a on vaikea tehdä, koska en tunne sairaushistoriaasi, nykytilaa ym. ja kliininen tutkimus on mahdotonta.

Vierailija
11/15 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens viikolle on muissa asioissa aika lääkäriin, ehkä sanon siel sit... Pelottaa vaan juuri tuo syöpä..

ap

Vierailija
12/15 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylettömän väsy en ole, masentunut ehkä vähän..

ap

Vierailija
13/15 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui sitten jonkin ajan päästä..Imetätkö?

Vierailija
14/15 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oli vissiinkin psyykkistä...

Vierailija
15/15 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muksu on samanlainen. Joillakin vissiin vaan aineenvaihdunta on öisin vilkkaampaa. Sit varmaan kannattaa kysyy lekurilta apua jos on alkanut ihan yllättäen