Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten rentoutua ja loytaa stressiton elama? Yolla en saa unta, kun kaikki projektit pyorivat vaan mielessa, kotiasiat, lapset, asunnonvaihdot jne. Ihan liikaa menossa yhtaaikaa.

Vierailija
21.09.2006 |

Töissäkin tosi turhautunut olo, kun tuntuu että pitäisi olla tekemässä jotain hyödyllistä. Kotona olen äkäinen " kun en saa mitään aikaan" .

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi enää ajatella kovin suuria projekteja, hyvä kun tiedät mitä iltapäivällä yrität tehdä. Sitäkään et saa aikaiseksi. Sitten yrität selittää sitä itsellesi ja miehellesi, jonka mielestä olet vain lapsen kanssa kotona. Uniongelmat katoavat, tai tarkemmin muuttavat muotoaan. Et nimittäin saa nukkua vaikka väsyttäisi kuinka. Ja sitten muutaman vuoden päästä kun alkaa jotenkin arki sujua ja helpottaa, päätätte miehen kanssa hankkia toisen.

Vierailija
2/4 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun saa 2000 neliön oikeaoppisen puutarhasuunnittelun ja toteutuksen valmiiksi, päätät tehdä viikonloppuisin talossakin remontin. Arki-illat opiskelet kansalaisopistossa kolmea eri kieltä ja atk-taitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen asennemuutos on minulla auttanut, ja pahin työstressi on kaikonnut lasten myötä - prioriteetit on menneet sen verran uusiksi, etteivät työasiat enää kaada maailmaa niinkuin joskus ennen. En valitettavasti oikein osaa auttaa. Jotenkin sinun täytyisi nyt psyykata itseäsi uskomaan, että kaikki järjestyy sekä elää päivä, tai oikeastaan hetki, kerrallaan keskittyen siihen, mitä kulloinkin olet tekemässä. Ja minua ainakin stressaa eniten tekemättömät työt, eli sen sijaan, että istuisit ja ahdistuisit siitä, mitä pitää vielä tehdä, tartu työhön. Edes jostakin päästä, ei sillä niin väliä mistä, kotiinpäin se on kaikki kumminkin. Plus kunnon hikitreeni silloin tällöin nollaa kivasti pään. ;)

Vierailija
4/4 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun elät vain tässä ja nyt, et murehdi tulevia etkä menneitä. Kokeile vaikka.