Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, kertokaa mistä saa parhaat rintaliivit?

Vierailija
23.01.2022 |

Naiselleni haluaisin hyvät liivit, hinnasta viis. B/D kuppi ymmärtääkseni on.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoisliikkeessä voit jutella aiheesta. Kysy naiseltasi hänen kokonsa tai selvitä ainakin kahden hänen käyttämänsä liivin koko, jotta pääset alkuun.

Kiitos, mutta mitkä meillä täällä on niitä Premium kauppoja liiveille?

Suomi on niin pieni maa, etten tiedä, onko moisia... En tunne tarjontaa niin hyvin. En siis pysty vastaamaan kysymykseesi. Ehkä voisit tutustua ulkomaiseen tarjontaan, ellei mahdollinen takaisinlähetys tms. haittaa. 

Vierailija
22/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintaliivit ovat turha kapistus.

Niin, suominaisten mielestä. N21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindex mielestäni tuntuu myös H&M laadulta. Eli ei kovin laadukas. Mutta kun olen huomannut että pieniä liikkeitä on siellä täällä, mutta miehenä en tiedä mihin pitäisi huomio kiinnittää. Olen todella kiitollinen vastauksista. Olisi vaan kiva yllättää ja viedä vaimo kauppaa, jossa olisi laatua ja asiantuntemusta.

Vierailija
24/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäryysmittä tietääkseni on 80, mutta olen mies ja kun kuppikoko ei korreloikaan välttämättä mitään olen ihan hukassa.  :(

Vierailija
25/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintaliivit ovat turha kapistus.

Niin, suominaisten mielestä. N21

Ne puristavat ja saavat rinnat roikkumaan. Niistä ei siis ole mitään hyötyä.

Vierailija
26/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys, naiset, jos saisitte ostaa rintaliivinne mistä haluaisitte, mihin menisitte?

-AP

Vierailija
27/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys, naiset, jos saisitte ostaa rintaliivinne mistä haluaisitte, mihin menisitte?

-AP

Tilaan lumingeriesta. En muualta halua ostaa. Ennen brexitiä tosin tilasin bravissimosta, ennen se oli ykkösvaihtoehto hintansa vuoksi.

Vierailija
28/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-AP

Funky lady on hyvä, mutta selvitä ihmeessä se naisen kuppikoko myös, ei pelkkä ympärysmitta. Ja katso se useammista liiveistä sekä merkitse liivimerkki.

Vierailija
29/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changessa käytiin ja vaimo oli tyytyväinen kun sai istuvat liivit. Itsekin koin että näytti todella hyvältä niissä, mutta onko se siis se isoin ketju Suomessa josta kannattaa liivit hankkia? Oli mielestäni kuitenkin aika pieni valikoima. Mutta toki jos on panostettu laatuun niin eihän siinä mitään. Vähän kuin Apple aikoinaan, yksi puhelin joka sopii kaikille. :)

Vierailija
30/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
31/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Funky lady on hyvä, mutta selvitä ihmeessä se naisen kuppikoko myös, ei pelkkä ympärysmitta. Ja katso se useammista liiveistä sekä merkitse liivimerkki.

Kiitos! Heillä näyttää olevan kivijalka kauppoja. Pitää käydä poikkeamassa.

Vierailija
32/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä Agent Provocateur.

Vierailija
33/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on älytön ajatus ylipäätään, että mies sokkona ostaa naiselle liivit. Ja näin entisen liivimyyjän mielestä.

Vierailija
34/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on älytön ajatus ylipäätään, että mies sokkona ostaa naiselle liivit. Ja näin entisen liivimyyjän mielestä.

Tämä ei siis nimenomaan ole tarkoitus, vaan toki vaimo tulee mukaan ja saisi sitten asiantuntevaa palvelua. Koen vaan että olisi niin ihanaa antaa naiselle tällainen kokemus sen pohjalta kun kuulee miten vaikeaa on löytää oikeanlaisia liivejä.

Vierailija
35/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei siis nimenomaan ole tarkoitus, vaan toki vaimo tulee mukaan ja saisi sitten asiantuntevaa palvelua. Koen vaan että olisi niin ihanaa antaa naiselle tällainen kokemus sen pohjalta kun kuulee miten vaikeaa on löytää oikeanlaisia liivejä.

Hän on kuitenkin ihan aikuinen nainen, muttei ole oikeankokoisia liivejä eikä tiedä mistä itse pitää? Minä kokisin sen epämiellyttävänä ja holhoavana, jos mies varaisi minulle ajan johonkin liiviliikkeeseen. En ainakaan hemmotteluna. Ei se ole vaikeaa löytää oikeankokoisia liivejä. Tarvitsee vain tietää rinnanympärys ja kuppi. Ne selviää mittaamalla ja sovittamalla. Se ei oikeasti ole mitään rakettitiedettä.

Vierailija
36/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lindex mielestäni tuntuu myös H&M laadulta. Eli ei kovin laadukas. Mutta kun olen huomannut että pieniä liikkeitä on siellä täällä, mutta miehenä en tiedä mihin pitäisi huomio kiinnittää. Olen todella kiitollinen vastauksista. Olisi vaan kiva yllättää ja viedä vaimo kauppaa, jossa olisi laatua ja asiantuntemusta.

Lindex on kyllä paljon parempaa laatua kuin HM. Huomaa käytetyistä materiaaleista, pitseistä sekä siitä, että monissa Lindexin liiveissä hakaset ja soljet on metallia, kun taas HM liiveissä ne on muovia. Millään liiviliikkeellä ei kaikki mallistot ja liivit ole tasalaatuisia. Osa kestää käyttöä ja pesua paremmin kuin toiset.

Vierailija
37/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tikkurilan kauppakeskus Tikkurin Just For Yousta ja Funky Ladyn liikkeistä.

Kiitos!

Vierailija
38/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Olen joskus käynyt pyörähtämässä Funky Ladyssä ja minusta se heidän valikoima ja esillelaitto on jotenkin sekava. Sieltä ei varmasti löydä mitään ilman myyjän apua, mutta ehkä se onkin tarkoitus.

Change mitoitus poikkeaa monista muista liiveistä.

Netistäkin voi tilata, mutta silloin täytyy itse ottaa omat mitat. Monilla nettikaupoilla on sivustolla nähtävillä mitoitustaulukko, jonka mukaan koot menee. Se on aina pieni riski, saako sitten täydellisen sopivat vai ei.

Kannattaa myös muistaa, ettei kaikki mallit sovi kaikille. Jonkun rinnoille balconette on täydellinen, kun taas toiselle sopii kaarituettomat liivit paremmin.

Liivejä ostaessa kannattaa myös miettiä, minkälaisia vaatteita ja materiaaleja niiden päällä yleensä käyttää ja haittaako se, jos pitsi, olkain tms. pilkottaa sieltä. Kaikista parhaat ja imartelevimmat useimpien vaatteiden alla ovat ihan sileäpintaiset t-paitaliivit ilman mitään pitsejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme