Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parkki- tai hallikirppikset Etelä-Suomi?

Vierailija
25.05.2015 |

Ehdottakaa hyviä, edullisia ns. perinteisiä (ei itsepalvelu-) kirppiksiä Etelä-Suomessa! Max. 150 km Helsingistä... Meillä olisi muuttomyynnissä kaikenlaista jota haluaisimme itse paikan päällä myydä, mutta Helsingissä on aivan riistohinnat perinteisten kirpputorien suhteen. 30 euroa myyntipaikasta on meille liikaa :( Ajattelimme että voitaisiin yhdistää jokin pieni viikonlopun päiväreissu tähän kirpputorimyyntiin, jos myyntipaikka löytyisi kohtuullisen matkan päästä.

Kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen verran piti vielä sanoa, että tuo 30 euroa myyntipaikasta tarkoittaisi sitä, että pitäisi nostaa myymiensä tavaroiden hintoja ja siihen meillä ei ole halua. Tavaran pitää olla halpaa, jotta pääsevät kiertoon! -ap

Vierailija
2/3 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei sitten kovin paljoa ole tavaraa, jos ei meinaa kattaa edes 30e myyntipaikkaa. Ei kannata vaivautua myymään.

Itse käyn Itäkeskuksen Citymarketin parkkikirppiksellä kerran kaksi kesässä. Myyntipaikan hinta on 30e sis. pöydän, yhden parkkiruudun tavaroille ja toisen autolle. Tavaraa on ollut aina farmariauton sisus täynnä (penkit käännettynä). Tulos 300-400e/kerta plussalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä nyt roskiinkaan ole halua heittää, on aivan hyvää tavaraa. Ei ole tarkoitus myöskään tehdä suuresti voittoa, mutta hölmöltä tuntuu maksaa joku 30 euroa myyntipaikasta, totta on ettei tällä määrällä siitä enää jää edes saman verran käteen. Tuntuu veemäiseltä, että pitäisi olla omakotitalollinen tavaraa, ennen kuin kannattaa laittaa kiertoon ja saada itse edes muutama kymppi käteen...

Edelleen kyselisin niitä edullisia parkki- tai hallikirppiksiä, Turussa taisi olla joku Kodin Ykkösen parkkihallissa oleva, jossa myyntipaikka oli kohtuullinen 12 euroa? Turku on ehkä hiukkasen kaukana joten jos löytyisi vähän lähempää. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi