Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästättekö ostajan sisään sovittamaan vaatetta..

Vierailija
23.01.2022 |

Jos myytte netin kautta ja tämmöinen pyyntö tulee?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan. Ihan muutaman kerran oon jotain vaatetta netissä myynyt. Yleensä ollut postitus, kerran ostaja nolona viestitteli, että myynkö hälle vaatteet, vaikka on mies. Myin tietysti, yhden pieneksi käyneen korsetin, muutaman hameen, pari puseroa ja huivia ja kaupan päälle sai koruja Haki pihalta vaatteet

Vierailija
22/26 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästän sisään, ja en kerro nimeäni niin eipähän elatusmaksuja tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan päästäisi ketään kotiini, en miestä enkä naista, en nuorta enkä vanhaa.

Vierailija
24/26 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisesti olen vastannut ettei sovituksia yleisen tilanteen vuoksi. En päästä outoja ihmisiä kotiini. Paljon täälläkin keskusteluja kun eteisestä ollaan yritetty viedä mukanaan tavaraa myyjän kääntäessä selkänsä hetkeksi.

Vierailija
25/26 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut sovittaa kenkiä ja takkeja. Muita vaatteita ei ole pyydettykään sovittamaan. Mutta ihan hyvin voi kieltäytyä. Riittää ihan "valitettavasti sovittaminen ei käy" tai, jos haluaa selittää, niin perus koronariski on helppo syy nyt.

Vierailija
26/26 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi vierasta miestä kotiini jos oma mieheni ei ole kotona myös.

Nuorena naisena olen päästänyt itseni ikäisen naisen sovittamaan juhlamekkoa kotiini. Miehiä en uskaltaisi päästää. Enkä useampaa kuin yhtä henkilöä missään nimessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi