Päästättekö ostajan sisään sovittamaan vaatetta..
Jos myytte netin kautta ja tämmöinen pyyntö tulee?
Kommentit (26)
En ole moisesta kuullutkaan.
Riippuu kyllä täysin minkä hintaluokan vaatetta ostaja haluaa sovittaa.
Kyseessä on ulkohousut, hinta 20e. En oikein haluaisi että ostaja (mies) tulee tänne heittääkseen housut kinttuun..!!! Itse olen siis nainen. Iltaisin olisin vielä yksin kotona kun hän haluaisi tulla. Mitä ihmettä sanon hänelle? Jos kieltäydyn niin jää varmaan kaupat tekemättä mutta en kyllä häntä tänne haluaisi...
Sano vaan että ei saa sovittaa. Ihan normaalia, varsinkin sinun tilanteessasi
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on ulkohousut, hinta 20e. En oikein haluaisi että ostaja (mies) tulee tänne heittääkseen housut kinttuun..!!! Itse olen siis nainen. Iltaisin olisin vielä yksin kotona kun hän haluaisi tulla. Mitä ihmettä sanon hänelle? Jos kieltäydyn niin jää varmaan kaupat tekemättä mutta en kyllä häntä tänne haluaisi...
Miksi mies on ostamassa naisten ulkohousuja ja haluaa vielä sovittaa niitä? Kuulostaa kyllä pahasti joltakin fetissiltä tai pervoilulta, en päästäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies on ostamassa naisten ulkohousuja ja haluaa vielä sovittaa niitä? Kuulostaa kyllä pahasti joltakin fetissiltä tai pervoilulta, en päästäisi.
Kuka sanoi että ne housut on naisten?
Vastaan yleensä noihin, että "ei sovituksia, kiitos". Muutenkin näin korona-aikana sovin kaupat aina ulos. Sovittakoon siellä ulkona jos haluaa?
Ne myynnissä olevat housut on miesten, eli ei ole mies kuitenkaan naisten housuja tulossa sovittamaan, apua se ois vielä enemmän häiritsevää 🙈😂 ap
Vierailija kirjoitti:
Varo! Sinut voidaan r a i s k a T a
Riippuu vähän mitä ja millaista. Jotain kahden euron t paitoja yms jos olisi myynnissä niin en kyllä päästäisi. Sitten esim. joku takki, kengät , hanskat yms voisi olla ihan ok.
Rappukäytävään alaovella voin päästää ja mahdollisesti jopa oven taakse yhteen tilaan, mihin pääsee siitä samasta tilasta. Ei ole kyllä kukaan vielä kokeillut muuta kuin luistimia.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan yleensä noihin, että "ei sovituksia, kiitos". Muutenkin näin korona-aikana sovin kaupat aina ulos. Sovittakoon siellä ulkona jos haluaa?
Saan täällä jo kunnon naurut näistä mielikuvista🤣! Vois naapurit katsoa ihmetellen kun joku mies sovittelis housuja mun ulko-oven edessä 😂😂
Mutta ehkä vaan vastaan että sovitus ei onnistu.👍Ap
En päästä vieraita ihmisiä kotiini tarpeettomasti. Jos haluaa sovittaa niin kaupasta saa sitten sellaisia vaatteita :)
Suosittelen laittamaan hyvin tarkat mitat vaatteesta (cm), niin ehkä tarve sovittaa vähenee.
En päästäisi. Ostakoon liikkeestä uuden jos haluaa sovitella.
En päästäisi tuntematonta miestä kotiini ottamaan housuja pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varo! Sinut voidaan r a i s k a T a
Eniten tuntuu vaan epämiellyttävältä päästää vieras mies kotiin sisälle, vaikka en nyt sinänsä pelkää. Ap
Vierailija kirjoitti:
En päästä vieraita ihmisiä kotiini tarpeettomasti. Jos haluaa sovittaa niin kaupasta saa sitten sellaisia vaatteita :)
Suosittelen laittamaan hyvin tarkat mitat vaatteesta (cm), niin ehkä tarve sovittaa vähenee.
Myynti-ilmoituksessa on jo mitat ilmoitettu. Luulisi riittävän. Ap
Riippuu minkä hintaista myy, hääpuvun varmasti saisi sovittaa mutta en nyt mitään parin kympin arkivaatetta.