30v mies jota tapailen käyttää sanoja kuten "pyhä" ja "ehtoo"
Tiedän että on pieni asia mutta jotenkin hirveä turn off. Puhuu kuin isoisäni. :/
Kommentit (51)
Alle 30-vuotias harrastuskaveri sanoi laittavansa treffeille pyhäpaidan päälle. Oli mun mielestä aika herttaista. En ollut kuullut sanaa pyhäpaita sitten vuonna 1915 syntyneen mummoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap hämmentyy varmaan vielä enemmän, jos mies ehdottaa kamariin menoa. 🤫🤣
Vielä enemmän hämmennystä voi aiheuttaa, jos punkka tarkoittaa miehen mielestä pesusoikkoa.
Mikä on pesusoikko? Onko se pesufati?
Juu, pesofati eli punkka.
Vierailija kirjoitti:
"Isolle kirkolle" on kaupunkiin menemistä.
Kirkolle mennähän ku son oma kirkonkylä, mutta isoo kirkko on sitte Helsingis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä enemmän hämmennystä voi aiheuttaa, jos punkka tarkoittaa miehen mielestä pesusoikkoa.
Juu, pesofati eli punkka.
Punkka, eli vanna, eli vauvan pesupaikka. Pesufati on se pienempi, matalampi ja pyöreä missä voi naamansa pestä. Punkka ei ole missään nimessä pesufati, eikä mikää soikko.
Vierailija kirjoitti:
Alle 30-vuotias harrastuskaveri sanoi laittavansa treffeille pyhäpaidan päälle. Oli mun mielestä aika herttaista. En ollut kuullut sanaa pyhäpaita sitten vuonna 1915 syntyneen mummoni.
Minä puhun pyhäpuvusta, en niinkään omalla kohdalla, mutta miehillä voi olla pyhäpuku, se joka laitetaan juhliin.
Miks tapailet noin iäkästä miestä? :D
M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesufati! 💙
Ehtoota taloohin!
Nyt tuloo miäs eikä marijanpoimia ja näyttää mistä kana kusoo!
Lempäälässä oli palvelutalo nimeltä Ehtookoto. Sinne mentiin elämänsä ehtoota viettämään. Nykyään paikka taitaa olla nimetty vähän erilain...