Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut miehen kaveriin.

Vierailija
25.05.2015 |

Mulla on kaikkiaan oikein herrasmies avopuolisona. Nyt ollaan vietetty enemmän aikaa miesten kavereiden kanssa ja *BAM* olen pahasti koukussa miehen yhteen kaveriin. Selailen hänen facebook sivua, roikun aina miehen kyljessä kun hän näkee kavereitaan jos vahingossa HÄN sattuisi olemaan paikalla. Odotan ja suunnittelen jatkuvasti tilannetta jossa voisin saada varmistuksen että kaverilla on samanlaisia fiiliksiä. Aika varma jo olen, kun niin tykkää jutella mun kanssa, pyytää välillä tupakalle kaveriks vaikka en polta jne.

Pitäiskö vaan unohtaa koko juttu? Ihan fiksu mies kun mulla nyt on ja hyvä tulevaisuus hänen kanssaan, ehkä vaan vähän liian tylsä? Mies suunnittelee jo perhettä ja ajatuskin siitä vielä ahdistaa.. :( Vai tarttua tilaisuuteen ettei vanhainkodissa jutut lopu kesken?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaat miehen ystävyyssuhteet

Vierailija
2/17 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vanhainkodin juttutuokiota varten rupea elämääsi vaihtamaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go for it!! ;)

Vierailija
4/17 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapa jotain säätää, niin pian olet yksin vailla miestä ja (miehen) ystäviä.

Vierailija
5/17 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 07:44"]Alapa jotain säätää, niin pian olet yksin vailla miestä ja (miehen) ystäviä.
[/quote]

Näinkö menee..? Minun nykyinen suhteeni alkoi juuri ihastuksesta eksän kaveriin. Alle puolessa vuodessa kaveripiiri oli jo rauhoittunut ja sopeutunut.

Vierailija
6/17 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 07:44"]Alapa jotain säätää, niin pian olet yksin vailla miestä ja (miehen) ystäviä.
[/quote]

Näinkö menee..? Minun nykyinen suhteeni alkoi juuri ihastuksesta eksän kaveriin. Alle puolessa vuodessa kaveripiiri oli jo rauhoittunut ja sopeutunut.
[/quote]

Totta. Ei saa yleistää mutta yleensä kaverit eivät koske toistensa puolisoihin.

Vierailija
7/17 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 08:56"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 07:44"]Alapa jotain säätää, niin pian olet yksin vailla miestä ja (miehen) ystäviä.
[/quote]

[/quote]

Totta. Ei saa yleistää mutta yleensä kaverit eivät koske toistensa puolisoihin.
[/quote]

Ja mies on korkeakoulutettu, minä havittelen yliopistopaikkaa myös. Ei mitään wt meininkiä siis.

Vierailija
8/17 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumppaa molemmat miehet suoraan ja hanki komea renttu joka vetää aineita ja välillä suakin turpaan mutta eipähän ole tylsä tulevaisuus ja jännää riittää.

Vierailija
9/17 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 09:25"]Dumppaa molemmat miehet suoraan ja hanki komea renttu joka vetää aineita ja välillä suakin turpaan mutta eipähän ole tylsä tulevaisuus ja jännää riittää.
[/quote]

...?

Vierailija
10/17 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se tylsä olet kun noin klassiseen haksahdit.

Vierailija
11/17 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte susta tulee bilehulluu, kreisibailaajaaa. Ja lihot ja päädyt yksin.

Vierailija
12/17 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos sä et rakasta sun nykyistä miestä, niin ota ero.

vasta sitten rupea muihin kuvioihin.

toi on tollasta ruoho-on -vihreämpää...juttua. Jos sä todella ajattelet, että se on sulle parempi, niin ole reilu jo tässä alkuvaiheessa. Se olisi ikävää sitten, kun teillä on lapsia. 

Suosittelen, että ota ero. Mä en itse haluais ainakaan seurustella sellasen tyyppi kanssa joka harrastais vispiänkauppaa mun kavereitten kanssa.

tai sitten mieti, että miks sä muita haihattelet? Miksi sulle ei riitä se mikä on? Mitä säs haluat?

ehkä sä et ole vielä valmis pitkään suhteeseen etkä perheen perustamiseen.

kannattaa mennä mieluummin kuin sitoa toistakin noihin samoihin solmuihinsa.ole rehellinen itsellesi ja kumppanillesi.

sä haluat vielä seikkailla? Erilailla seikkailla kuin parisuhdeseikkailla...

Vierailija
13/17 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 09:41"]No, jos sä et rakasta sun nykyistä miestä, niin ota ero.

vasta sitten rupea muihin kuvioihin.

toi on tollasta ruoho-on -vihreämpää...juttua. Jos sä todella ajattelet, että se on sulle parempi, niin ole reilu jo tässä alkuvaiheessa. Se olisi ikävää sitten, kun teillä on lapsia. 

Suosittelen, että ota ero. Mä en itse haluais ainakaan seurustella sellasen tyyppi kanssa joka harrastais vispiänkauppaa mun kavereitten kanssa.

tai sitten mieti, että miks sä muita haihattelet? Miksi sulle ei riitä se mikä on? Mitä säs haluat?

ehkä sä et ole vielä valmis pitkään suhteeseen etkä perheen perustamiseen.

kannattaa mennä mieluummin kuin sitoa toistakin noihin samoihin solmuihinsa.ole rehellinen itsellesi ja kumppanillesi.

sä haluat vielä seikkailla? Erilailla seikkailla kuin parisuhdeseikkailla...
[/quote]

No ei ap ainoa ole joka miettii että oliko tämä nyt tässä vai pitäisikö etsiä se 'sielunkumppani'. Vai onko edes sellaista. Järkiliitto jossa kyllä tunteita mutta ei tunteiden 'paloa'?

Vierailija
14/17 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ollakko vai eikö olla? :)

Vierailija
15/17 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihana mies (ei oltu naimisissa), rakastin häntä ihan hirveästi, mutta hänen kaverissaan oli jotain. Tunne oli molemminpuolinen, illanvietoissa eksyttiin aina kahdestaan röökille ja juteltiin kaikesta maan ja taivaan välillä, ajatusmaailmamme olivat samanlaiset. Molemmat olimme tahoillamme varattuja, joten mitään emme tehneet. Sitten mä erosin ja hän erosi myöhemmin myös. Facessa useasti stalkkailin häntä, hänkin aika paljon tykkäili mun päivityksistä ja kommentoi kaikkea. Kunnes sitten eräänä sunnuntaisena päivänä häneltä tuli facessa viesti, siitä lähti meidän kirjoittelu, seuraavana perjantaina hän tuli mun luo ja vietimmekin koko viikonlopun yhdessä. Nyt ollaan oltu 6 vuotta yhdessä, lapsiakin on tullut ja olemme onnellisia :). Vanhat kaverinsa hylkäsivät hänet, mutta se ei onneksi häntä haittaa.

Vierailija
16/17 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 09:54"]Mulla oli ihana mies (ei oltu naimisissa), rakastin häntä ihan hirveästi, mutta hänen kaverissaan oli jotain. Tunne oli molemminpuolinen, illanvietoissa eksyttiin aina kahdestaan röökille ja juteltiin kaikesta maan ja taivaan välillä, ajatusmaailmamme olivat samanlaiset. Molemmat olimme tahoillamme varattuja, joten mitään emme tehneet. Sitten mä erosin ja hän erosi myöhemmin myös. Facessa useasti stalkkailin häntä, hänkin aika paljon tykkäili mun päivityksistä ja kommentoi kaikkea. Kunnes sitten eräänä sunnuntaisena päivänä häneltä tuli facessa viesti, siitä lähti meidän kirjoittelu, seuraavana perjantaina hän tuli mun luo ja vietimmekin koko viikonlopun yhdessä. Nyt ollaan oltu 6 vuotta yhdessä, lapsiakin on tullut ja olemme onnellisia :). Vanhat kaverinsa hylkäsivät hänet, mutta se ei onneksi häntä haittaa.
[/quote]

Ihanaa :)

Vierailija
17/17 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei me voida täällä tietää mitä kannattaa tehdä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi