Lapsuudenkotini (omistusokt) myytiin...
...neljä vuotta sitten ja kaipaan sinne edelleen. Mainitsin sanat omistus ja omakotitalo siksi, että koen, ettei vuokra-asunto ole itselleni ikinä yhtä rakas kuin oma talo, joka on varta vasten minulle ja perheelleni rakennettu. Lisäksi okt-asuminen oli niin erilaista ja kaipaan sitä rauhaa. Miksiköhän en pääse yli asiasta oikein millään...
Kommentit (9)
Siis oletko joku teini vai vuosia omillasi asunut aikuinen? Totta kai lapsuudenkotiaan kaipaa, onhan sieltä niin paljon muistoja ja lapsuudenmuistot ovat usein tunnerikkaampia ja elämyksellisempiä kuin aikuisen kokemukset. Muistoa voi vaalia katselemalla kuvia ja kertomalla muistoistaan jälkipolville :) Ehkä voisit nyt keskittyä oman kotisi rakentamiseen? :)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 07:04"]Siis oletko joku teini vai vuosia omillasi asunut aikuinen? Totta kai lapsuudenkotiaan kaipaa, onhan sieltä niin paljon muistoja ja lapsuudenmuistot ovat usein tunnerikkaampia ja elämyksellisempiä kuin aikuisen kokemukset. Muistoa voi vaalia katselemalla kuvia ja kertomalla muistoistaan jälkipolville :) Ehkä voisit nyt keskittyä oman kotisi rakentamiseen? :)
[/quote]
Olen asunut omillani päälle kaksi vuotta, en ome teini mutta en myöskään lähelläkään esim. keski-ikää. Oman talon haluaisinkin vielä joskus, ja nimenomaan talon... Saa nähdä, tuleeko siitä totta koskaan.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 07:06"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 07:04"]Siis oletko joku teini vai vuosia omillasi asunut aikuinen? Totta kai lapsuudenkotiaan kaipaa, onhan sieltä niin paljon muistoja ja lapsuudenmuistot ovat usein tunnerikkaampia ja elämyksellisempiä kuin aikuisen kokemukset. Muistoa voi vaalia katselemalla kuvia ja kertomalla muistoistaan jälkipolville :) Ehkä voisit nyt keskittyä oman kotisi rakentamiseen? :)
[/quote]
Olen asunut omillani päälle kaksi vuotta, en ome teini mutta en myöskään lähelläkään esim. keski-ikää. Oman talon haluaisinkin vielä joskus, ja nimenomaan talon... Saa nähdä, tuleeko siitä totta koskaan.
[/quote]
Ole...
Käyn katsomassa isäni lapsuudenkotia, vaikkei siellä kukaan suvusta asu. Pala historiaa ja aina tärkeä. Mutta vain katsella
Mun lapsuudenkkotini on juuri myyty, eikä ainakaan vielä sureta ollenkaan. Meillä oli hyvä perhe ja kotona kivaa, silti tuota aikaa ja taloa ja sen pihaakin leimaa ongelmat koulussa jne. Sen sijaan kesämökki on tärkeä, sen menettämistä suren, vaikka se jää siskolleni ja voin käydä siellä välillä.
Mun lapsuudenkotini on vielä vanhempien omistuksessa ja voin käydä siellä koska vaan. En tiedä surisinko jos se myytäis, vaikea sanoa. Isäni lapsuudenkoti eli mun mummola jossa on paljon hyviä muistoja myytiin ehkä n. 8 vuotta sitten ja sen jälkeen en siellä muistaakseni ole käynyt. Ei sureta, haluaisin vaan mennä käymään sisällä siellä, kuulemma uusi omistaja tehnyt täydellisen remontin.
ap, osta oma koti joskus, se helpottaa.
Hanki itsellesi talo, jos se on niin tärkeää