Miksi penis ei uppoa tyveen saakka?
Taas pitkästä aikaa sai rakastella naisen kanssa, mutta taas se sama juttu, ei voi työntää pohjaan saakka. Olen lukenut että vagina joustaa, mutta kokemukseni mukaan en pysty työntämään ihan juurta myöten. Tai pystyy, mutta sitten saa kuulla rääkymistä ja kirosanoja. Kärjessä tuntuu tiukka vastus, aivan kuin putki loppuisi.
Nainen normimittainen ehkä vähän alle 170cm ja itsellä tyvestä mitattuna n. 22cm vehje. Eli ei käsittääkseni niin hirveä, leffoissa näkee suurempia.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
15cm on mun max syvyys, 16cm vielä ok, mutta pidemmillä vehkeillä vaan sattuu. Ja ei. Siellä ei ole kodunsuu vastassa ainakaan minulla. Kohduun ohi menee, kun pohjaan menee. Mutta ei se veny tuosta enempää. Venyttämättä ehkä 11cm.
N41
Höhöhöö 😆
Siinä pikkupoika, joks ei ole edes päässy ikinä pillun kanssa läträämään.
Ei siis ihme, et ei tiedä naisen anatomiasta mitään 😆
Sellainen runkkuputken pehmeä sisusta on ihan hyvä mulle. Pituus n. 10cm vapaana ja puristuessa n. 5cm. Sen kun laittaa kullin juureen niin vaimoa voi panna varomatta.
Sama vaiva kuin ap:llä. Palstalla kyllä vongataan yli 20 senttistä, mutta missä ne naiset sitten on tositilanteessa?
Äiti taustalta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15cm on mun max syvyys, 16cm vielä ok, mutta pidemmillä vehkeillä vaan sattuu. Ja ei. Siellä ei ole kodunsuu vastassa ainakaan minulla. Kohduun ohi menee, kun pohjaan menee. Mutta ei se veny tuosta enempää. Venyttämättä ehkä 11cm.
N41
Höhöhöö 😆
Siinä pikkupoika, joks ei ole edes päässy ikinä pillun kanssa läträämään.
Ei siis ihme, et ei tiedä naisen anatomiasta mitään 😆
Taidat olla itse, jos et tiedä, että kohtu ja sitä myötä myös kohdunnapukka voi olla monella eri tavalla suuntautunut. Eteenpäin kallellaan, taaksepäin kallellaan, lähes pystysuora ja kaikkea siltä väliltä. Koska omani on reilusti eteenpäin kallistunut, kohdunnapukka on poikittain emättimessä ja sen suu kohti selkäpuolta siis. Napukan jälkeen emätin jatkuu vielä jonkin verran ylöspäin. Tämä ei ole yleinen rakenne, mutta mulla näin.
Jos ei voi painaa loppuun saakka, ei kyllä voi silloin sitä klitoristakaan stimuloida, se on varma. Eihän se silloin saa mitään osumaa.
Kyllä huomaa, et pojat ei oo päässy läträämään pillun kanssa😆
Pojat pojat! Satuhetkikö teillä on menossa?
N41