Hiihdin tänään 7 km. Meni melkein tunti.
Mutta olen niin ylpeä itsestäni kun on vähän ylipainoakin.
Kommentit (15)
Mä oon viimeisilläni raskaana, joten ei oo nyt tullut hiihdettyä. Ensi talvena sitten taas, toivottavasti on luminen talvi. Aivan mahtava laji, saa nauttia raikkaasta ilmasta luonnon keskellä.
Loistavaa samoihin kilometreihin en itse pääse tunissa.
Hyvä sinä ja pluspisteet rehellisyydestä. Keskiverto vauvalaiselta menee nimittäin tuohon seitsemään kilometriin keskimäärin viisi minuuttia. On tällää sellaisia superihmisiä.
Hyvä lenkkihän tuo! Itse hiihdin eilen melkein samanlaisen ja olin oikein tyytyväinen itseeni vaikka olen normaalipainoinen ja hyväkuntoinen. Hiihto kuitenkin jäänyt viime vuosina tosi vähälle niin tuntui jo lihaksissa.
Lunta odotan että pääsen hiihtämään.
Hyvä sinä! Mulla varmaan menisi kanssa - jos edes saisin tuota 7 km hiihdettyä, en ole varma.
Ihan tykkään hiihtää mutta oon aika huono ja kokematon siinä. Lähivuosina oon välillä hiihdellyt miesystävän mökillä Lapissa. Täällä Helsingissä mulla ei oo suksia, oon välillä miettinyt ostaisinko. Mutta jotenkin vähän pelkään täällä lähteä laduille, jos on ruuhkaa tai laturaivoa tms. ja oon aika hidas. Ehkä voisin ensin Lapissa harjoitella vähän paremmaksi, sääli vaan kun en sinne usein pääse niin en tiedä, kerkiääkö taidot oikein karttua vaiko vaan pysyä yllä.
Missä sinä hiihdit, oliko siellä paljon porukkaa? Olitko itseksesi vai jonkun kanssa? Onko sulla omat sukset? Onko latu kotisi lähellä?
Kai muistit edes vähän raivota ja rähistä siellä ladulla?
Olen aika huono hiihtäjä ja minulla menee kilometriin 5.5 minuuttia. Kunto on kyllä hyvä.
Hyvä. Mä hiihdin ja vauhti oli runsaat 5km tunnissa. Huono kunto ja keuhkotkin jotenkin heikot. Liike on tärkeintä. Tsemppiä!
Suurin osa tuntuu vetävän oikeasti sata lasissa, kun pitää olla juomat mukana iltahiihdollakin.
Mulla oli keskivauhti 9,4 km/h kun käväisin hiihtämässä puolen tunnin lenkin. Ja keskisyke oli 170 eli tosi korkea. :D Jos käyn juoksemassa 5 km puoleen tuntiin, niin keskisykkeeni on n. 155. Eli juokseminen on itselleni paljon helpompaa, en vaan osaa varmastikaan hiihtää oikealla tekniikalla ja yllätyin, kun hiihto olikin noin raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sinä! Mulla varmaan menisi kanssa - jos edes saisin tuota 7 km hiihdettyä, en ole varma.
Ihan tykkään hiihtää mutta oon aika huono ja kokematon siinä. Lähivuosina oon välillä hiihdellyt miesystävän mökillä Lapissa. Täällä Helsingissä mulla ei oo suksia, oon välillä miettinyt ostaisinko. Mutta jotenkin vähän pelkään täällä lähteä laduille, jos on ruuhkaa tai laturaivoa tms. ja oon aika hidas. Ehkä voisin ensin Lapissa harjoitella vähän paremmaksi, sääli vaan kun en sinne usein pääse niin en tiedä, kerkiääkö taidot oikein karttua vaiko vaan pysyä yllä.
Missä sinä hiihdit, oliko siellä paljon porukkaa? Olitko itseksesi vai jonkun kanssa? Onko sulla omat sukset? Onko latu kotisi lähellä?
Viimevuosina. Lähivuosina tarkoittaa tulevaisuutta. Ei ap.
Mahtavaa! Olen harkinnut itsekin suksien ostamista, mutta täällä etelässä ei ole koskaan varmuutta lumesta. Hiihto on hyvä, monipuolinen laji. Varmasti kunto nousee!
Hyvä sinä!👍