Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omikronin kokeneet. Oireet palasivat neljän oireettoman päivän jälkeen?! Onko muilla ollut näin?

Vierailija
23.01.2022 |

Ja oireet ehkä jopa pahempina. Olin töissä välissä. Voiko olla joku jälkitauti? Tuntuu ehkä keuhkoissa nyt... en osaa sanoa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronassa on täysin normaalia tietty aaltomaisuus. Välillä oireet palaa kunnes ei ehkä palaakkaan. Korona on hyvin outo tauti. Ei voi verrata flunssaan.

Vierailija
2/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lisää. Tuntuu siis, että pitää tehdä enemmän työtä, kun yrittää hengittää syvään. Olen ollut aikuisiällä onnekas, koska flunssat eivät ole menneet keuhkoihin tm. niin jotenkin vaikea tunnistaa näitä oireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin palaaminen juuri siksi erityisen hankalaa, siis jo ei tee etätyötä ja jos työ on vielä kaiken lisäksi fyysistä.

Vierailija kirjoitti:

Koronassa on täysin normaalia tietty aaltomaisuus. Välillä oireet palaa kunnes ei ehkä palaakkaan. Korona on hyvin outo tauti. Ei voi verrata flunssaan.

Vierailija
4/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
5/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta käyt tutkimuksissa, joissa varmistetaan, että mistä kyse. Itseltäni otettiin tällä viikolla röntgen, verikokeet ja EKG kun selvitettiin, että mistä mun hengenahdistus johtuu. Koronatesti näytti pos. 1.5 viikkoa sitten.

Vierailija
6/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta käyt tutkimuksissa, joissa varmistetaan, että mistä kyse. Itseltäni otettiin tällä viikolla röntgen, verikokeet ja EKG kun selvitettiin, että mistä mun hengenahdistus johtuu. Koronatesti näytti pos. 1.5 viikkoa sitten.

Selvisikö mitään?

Vierailija
7/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsilla kävi noin. Aluksi oli siis jonkin verran tavallisia flunssaoireita, sitten ne lähtivät ja muutaman päivän päästä alkoivat uudestaan. Loppuivat sitten aikanaan. Sairastimme omikronin vuodenvaihteessa.

Vierailija
8/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tätä jo tosi pitkään, tuntuu että niitä päiviä kun mitään oireita ei ole on paljon vähemmän. Varmaan joku long covid mutta en ole testissä käynyt niin mistäpä sen nyt tietäisi.

Vierailija
9/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä ihan per**estä kun eristys on nyt vain 5 päivää 10 päivän sijaan. Korona muuttuu usein pahemmaksi viikon kuluttua taudin alkamisesta.

Leviää, leviää..

Vierailija
10/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartuttavuus ei silti kai yleensä ole ongelma viiden päivän jälkeen...

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä ihan per**estä kun eristys on nyt vain 5 päivää 10 päivän sijaan. Korona muuttuu usein pahemmaksi viikon kuluttua taudin alkamisesta.

Leviää, leviää..

Vierailija
11/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Omikron kanssa ja muutaman oireettoman päivän jälkeen taas nuhaa, kurkku karhea, tuntuu vähän keuhkoissa. Taudin ekoista oireista aikaa 13 päivää.

Vierailija
12/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut tätä jo tosi pitkään, tuntuu että niitä päiviä kun mitään oireita ei ole on paljon vähemmän. Varmaan joku long covid mutta en ole testissä käynyt niin mistäpä sen nyt tietäisi.

Muistatko yhtään koska sun oireet alkoi?

Vierailija
13/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leviää, leviää..

Hei haloo. Aina pitää olla vielä kaksi oireetonta päivää eristyksessä.