Läpinäkyvät juoksutrikoot VAIN kotikäyttöön!
Läpinäkyvillä juoksutrikoilla voit treenata vain kotona - jos menet muiden ihmisten ilmoille, et voi pukea läpinäkyviä housuja!
Kommentit (7)
Minä olen nyt pari vuotta juossut samoilla housuilla ja vasta perjantaina huomasin, kun ripustelin niitä pesun jälkeen kuivumaan, että valoa vasten niistä kuultaa läpi. En tiedä miten pahasti näkyy läpi. Täytyy ensi kerralla tarkkaan katsoa. Anteeksi! En ole huomannut aiemmin! :( Mutta nyt aion itse ommella urheiluvaatteita ja valitsen huolella kankaat. Huomasin että kangaskaupan kankaat ovat laadukkaampia kuin vaate- ja urheilukauppojen vaatteiden.
Niin kauan saa käyttää kun ei pillu näy läpi.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 23:46"]
Niin kauan saa käyttää kun ei pillu näy läpi.
[/quote]
Sittenhän niitä vasta saakin käyttää! ;P
Joo, männä viikolla menin vähän matkaa semmoisiin kireisiin juoksuhousuihin sonnustautuneen naisen takana jonka paljas persevako ja läskimuhkurat paistoivat läpi. Oikeesti vähän ällötti. Eikä hän ollut mikään lihava, mutta semmoinen perus keski-ikäinen jonka on iso alakroppa oli ahdettuna makkarankuoreen.
Minähän en sinulta tule lupaa kyselemään millaisissa housuissa persettäni näyttelen.
Kyllähän ihmiset voi pukeutua miten haluavat jos eivät välitä vieroksuvista katseista. Eilen meinasi tulla pirtelöt nenästä ulos kun puistossa näkyi aurinkoisenä päivänä eräs isohko lenkkeilijä läpikuultavissa mustissa trikoissa/leggingeissä, niin että selluliitti paistoi selvästi läpi ja pikkarit erottui sieltä persposkien väliin puristuneena, mutta mieluummin näin, kuin että ei liikkuisi ollenkaan ja jatkaisi paisumistaan :)
Minulla oli tänään läpikuultavat joogahousut. On ollut koko viikon kipeä olo, ja vedin päälleni jotain mahdollisimman mukavaa ja raahauduin kauppaan. Anteeksi siitä. Muutenkin oli vahvat wt-vibat. Hiukset sekaisin, nahkatakki, tohvelit, merkkilaukku ja tatuointikin taisi pilkottaa. Mitäköhän miettivät kaupassa.