Kysy mitä vain mäkkärin työntekijältä!
"Miksi haluaisin kysyä sinulta mitään??"
"Miksi avasit keskustelun?"
Kommentit (70)
Moi ap miten sä reagoit jos sulle flirttaillaan avoimesti ja 30-40 vuotiaat miehet katsoo sua hyväksyvästi ja huomaat selvästi että ne haluis sua? Flirttailetko takasin tai katsotko syvälle silmiin vai onko sulle mitään väliä? Ootko sinkku? Haluutko ketään asiakasta? Voisko sut pokaa kassalta?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:00"]Moi ap miten sä reagoit jos sulle flirttaillaan avoimesti ja 30-40 vuotiaat miehet katsoo sua hyväksyvästi ja huomaat selvästi että ne haluis sua? Flirttailetko takasin tai katsotko syvälle silmiin vai onko sulle mitään väliä? Ootko sinkku? Haluutko ketään asiakasta? Voisko sut pokaa kassalta?
[/quote]
Hyi s...tna. Mua ainakin kiinnostaa vaan oman ikäiset. Alottajasta en tiedä.
Hesburger mainostaa aika paljon telkkarissa kamppishamppareitaan. Yritetäänkö teiltä tilata koskaan niitä, esim jokunen viikko sitten kanakeisaria?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:00"]Moi ap miten sä reagoit jos sulle flirttaillaan avoimesti ja 30-40 vuotiaat miehet katsoo sua hyväksyvästi ja huomaat selvästi että ne haluis sua? Flirttailetko takasin tai katsotko syvälle silmiin vai onko sulle mitään väliä? Ootko sinkku? Haluutko ketään asiakasta? Voisko sut pokaa kassalta?
[/quote]
Jos joku mut kassalta yrittää pakata niin nauran päin naamaa. Olen asiakaspalveluTYÖSSÄ, en tyrkyllä.
Eikö olekin aika surkea toi uusin mainos mustapukusesta pojasta? -,-
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 19:02"]Kuinka usein vakioasiakkaasi käyvät Mäkissä?
[/quote]
Jotkut käyvät päivittäin...
Ap
[/quote]
Mikä paikkakunta? Kun muistat asiakaskuntaa noin hyvin? Mä en kyttää eikä kiinnosta kuka käy missäkin milloin.
[/quote]
Pk-seutu, mulla on hyvä kasvomuisti, kyllä ne vakiasiakkaat tunnistaa kun ne käy joka ikinen päivä
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:57"]Miksi et sanonut asiakkaalle, että oli ikävästi sanottu?
[/quote]
Meitä on ohjeistettu että ei saisi sanoa ilkeästi takaisin vaan pitäsi vaan nyökytellä ja olla että "olinpas huolimaton" tms..
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 19:02"]Kuinka usein vakioasiakkaasi käyvät Mäkissä? [/quote] Jotkut käyvät päivittäin... Ap [/quote] Mikä paikkakunta? Kun muistat asiakaskuntaa noin hyvin? Mä en kyttää eikä kiinnosta kuka käy missäkin milloin. [/quote] Pk-seutu, mulla on hyvä kasvomuisti, kyllä ne vakiasiakkaat tunnistaa kun ne käy joka ikinen päivä Ap
[/quote]
Ehkä mä olen sun vakkari...? Katselen hiimoiten kauniita mäkkärityöntekijöitä ja toivon tunteen olevan molemminpuolinen.
[/quote]
En haluu ketään asiakasta, yleensä jos joku on kysynyt kahville töiden jälkeen olen sanonut että "poikaystäväni ei pitäisi siitä" vaikkei mulla edes ole poikaystävää
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:04"]Hesburger mainostaa aika paljon telkkarissa kamppishamppareitaan. Yritetäänkö teiltä tilata koskaan niitä, esim jokunen viikko sitten kanakeisaria?
[/quote]
Joo! Etenkin paprikamajoneesia kysytään tosi paljon
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:26"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:00"]Moi ap miten sä reagoit jos sulle flirttaillaan avoimesti ja 30-40 vuotiaat miehet katsoo sua hyväksyvästi ja huomaat selvästi että ne haluis sua? Flirttailetko takasin tai katsotko syvälle silmiin vai onko sulle mitään väliä? Ootko sinkku? Haluutko ketään asiakasta? Voisko sut pokaa kassalta? [/quote] En haluu ketään asiakasta, yleensä jos joku on kysynyt kahville töiden jälkeen olen sanonut että "poikaystäväni ei pitäisi siitä" vaikkei mulla edes ole poikaystävää
[/quote]
Haluatko sinä sen tv:stä tutun jääkiekkoilijan sitten, vai mikä vika asiakkaissa on?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:57"]Miksi et sanonut asiakkaalle, että oli ikävästi sanottu?
[/quote]
Meitä on ohjeistettu että ei saisi sanoa ilkeästi takaisin vaan pitäsi vaan nyökytellä ja olla että "olinpas huolimaton" tms..
[/quote]
Voi sanoa että oli asiatonta!!!!!! Meille on opetettu niin. Pahoittelut on eri asia, mutta noin jos asiakas on täysi peto ja mylvii. Saa ja pitää niitä herätellä miten käyttäytyä. Ei tarvitse haukkumista ilman syytä kuunnella. Se on loukkaus.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:00"]Moi ap miten sä reagoit jos sulle flirttaillaan avoimesti ja 30-40 vuotiaat miehet katsoo sua hyväksyvästi ja huomaat selvästi että ne haluis sua? Flirttailetko takasin tai katsotko syvälle silmiin vai onko sulle mitään väliä? Ootko sinkku? Haluutko ketään asiakasta? Voisko sut pokaa kassalta?
[/quote]
En haluu ketään asiakasta, yleensä jos joku on kysynyt kahville töiden jälkeen olen sanonut että "poikaystäväni ei pitäisi siitä" vaikkei mulla edes ole poikaystävää
[/quote]
Ite sanoin vaan että ei käy ja jatkan rahastusta ja otan seuraavan asiakkaan/jatkan muita töitä.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:00"]Moi ap miten sä reagoit jos sulle flirttaillaan avoimesti ja 30-40 vuotiaat miehet katsoo sua hyväksyvästi ja huomaat selvästi että ne haluis sua? Flirttailetko takasin tai katsotko syvälle silmiin vai onko sulle mitään väliä? Ootko sinkku? Haluutko ketään asiakasta? Voisko sut pokaa kassalta?
[/quote]
[/quote]
Ite sanoin vaan että ei käy ja jatkan rahastusta ja otan seuraavan asiakkaan/jatkan muita töitä.
[/quote]
Miksi alapeukku. Just..
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:57"]Syötkö itse paljon Mäkkärin hampurilaisia? [/quote] Jonkin verran, silti olen normaalipainoinen Ap
[/quote]
Jonkin verran? Olet silti laihaläski
Paikkakunta?