Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiko esimies oikein?

Vierailija
23.01.2022 |

Sen verran, että työskentelen pienessä kioskissa yksin, jossa tekemistä on rajallinen määrä. Ei siis mikään Ärrä jossa tekemistä todella riittää vaikka muille jakaa. Teen aina työni huolellisesti ja varmistan, ettei ole vielä jotain mitä voisin tehdä ennen kuin sitten istahdan alas vaikkapa pitämään ruokataukoa.

Yksi päivä poikaystäväni toi minulle töihin eväät, kun olin unohtanut ne ottaa mukaani. Asiakkaita ei ollut joten hän jäi hetkeksi tiskille jutustelemaan. Yhtenä päivänä eräs asiakas jäi juttelemaan minulle enkä nähnyt tässä ongelmaa sillä jonoa ei ollut. Noh, eräs päivä pomo pelmahti paikalle kesken työvuoron toimittamaan jotain asiaansa ja samalla suuttui minulle siitä, että on nähnyt poikaystäväni käyvän työpaikallani ja minun pitävän asiakkaalle seuraa. Selitin miksi poikaystävä kävi ja ihmettelin mitä väärää oli jutella asiakkaan kanssa pidempi tovi kun muita asiakkaita ei ollut. Siitä pomo raivostui. Onko ihan ok esimiehen käytöstä tuolla tavalla raivostua alaiselleen tuollaisesta, toiminko siis oikeasti väärin? Olin kuitenkin hoitanut työni enkä jättänyt niitä lojumaan vain jotta voisin juoruilla asiakkaan kanssa. Lisäksi vähän kummastuttaa se, että hän on ilmeisesti käynyt useastikin jossain työpaikkani lähistöllä stalkkaamassa minua...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok pomon käytöstä. Vaikuttaa vallanhaluiselta natsilta ja turhasta jäkättäjältä. Jos työnsä hoitaa, paikat on kunnossa ja homma toimii niin ei pitäisi olla sanomista. Vaikuttaa myös vähän ajastaan jälkeenjääneeltä koska tuollainen ei kuulu työpaikalle eikä nykyajan esimiestyöhön. Sano että sulla on ihan hyvä syy toimia kuten toimit ja että tuollainen tyhjästä jäkättäminen on ihan turhaa.

Vierailija
2/2 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok pomon käytöstä. Vaikuttaa vallanhaluiselta natsilta ja turhasta jäkättäjältä. Jos työnsä hoitaa, paikat on kunnossa ja homma toimii niin ei pitäisi olla sanomista. Vaikuttaa myös vähän ajastaan jälkeenjääneeltä koska tuollainen ei kuulu työpaikalle eikä nykyajan esimiestyöhön. Sano että sulla on ihan hyvä syy toimia kuten toimit ja että tuollainen tyhjästä jäkättäminen on ihan turhaa.

Oli jotenkin sen verran uhkaava suuttuessaan, etten tiedä uskallanko sanoa tiukasti vastaan 😳 AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän