Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan paska äiti. En saanut lasta ulos ja suutuin.

Vierailija
23.01.2022 |

Kymmeneltä yritettiin lähteä, mutta lapsi vaan pyöri ja mönki lattialla ja riisui samaa tahtia vaatteita kun puin niitä ylle. Heilui mun sylissä ja jäykisti aina välillä itseään etten saisi vaatteita päälle. Yhdeltätoista luovutin ja jätin muksun eteiseen ja tulin huutaneeksi 2-VUOTIAALLE että tee mitä jaksat, äitiä ei enää kiinnosta. Mulle tuli kuitenkin olo että haluan mennä ulos lapsen kanssa ja alettiin pukemaan. Lapsi alkoi taas pelleilemään ja mua suututti niin paljon että kiroilin ja huusin. Lähdin pois ja lapsi tuli perässä. Pyysin anteeksi ja lämmitin lapselle vain ruokaa. Nyt se on nukkumassa ja paska olo. En saa lastani edes puettua ja huudan siitä lapselleni. Oma syynihän tämä on eikä lapsen vika. Mollatkaa pois. Tiedän että olen täyspaska.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen paska äiti. En saa teinejä lähtemään ajoissa kouluun, ja jos en ole aamulla kotona huutamassa, niin eivät mene välttämättä ollenkaan. Tänään aamulla huusin ja kun olivat vihdoin lähteneet, niin itkin. Se siitä rentouttavasta vapaapäivästä.

Vierailija
42/47 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, ihan normaalia että 2v koittelee rajoja! Äidille halaus, tuo on rankkaa! Moni meistä on kokenut samaa. Onneksi huomenna on taas mahdollisuus harjoitella ja onnistua paremmin!

Vierailija kirjoitti:

Onko varma, ettei lapsi ole erityislapsi? Ei kuulosta normaalilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko varma, ettei lapsi ole erityislapsi? Ei kuulosta normaalilta.

Lapsia?

Vierailija
44/47 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsi muuten vilkas? Lapsi ei ole tahallaan paha, joko nyt on uhmaikä tai sitten jotain neurologista oireilua.

2 VUOTIAS! Mikä vimma teillä on heti tyrkyttää neurologisia oireita?! UHMAIKÄ!

Vierailija
45/47 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen paska äiti. En saa teinejä lähtemään ajoissa kouluun, ja jos en ole aamulla kotona huutamassa, niin eivät mene välttämättä ollenkaan. Tänään aamulla huusin ja kun olivat vihdoin lähteneet, niin itkin. Se siitä rentouttavasta vapaapäivästä.

No miten sitten sun työpäivänä, lähtevätkö kouluun? Mulla kolmas teini menossa, ei oo tarttenu raivota, jotta kouluun menevät. Olen kyllä huutanut muissa asioissa mikäli puhe ei tehoa, en kuitenkaan asiaa vaan nimen tai toimi ym.

Hyvä, että itket, syy on kuitenkin muualla kuin niissä teineissä.

Vierailija
46/47 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuminen ei ole väärin. Lapsesi toimi väärin ja oli ärsyttävä ja tietää sen itsekin.

En ymmärrä tätä kasvatuskulttuuria jossa lapselle suuttuminen on joku synti. Lapsen täytyy oppia että perseily aiheuttaa muissa vastareaktion.

Vierailija
47/47 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään! Onhan tässä päivää vielä jäljellä. Päikkäreiden jälkeen ehtii vielä hyvin ulos. Oma verensokeri kuntoon ja pipsapossu päälle kännykästä. Tämä on toiminut meillä näihin kaikkiin tämän ikäisten uhmavaiheisiin. Eikä ne koskaan montaa viikkoa oo kestänyt. Sitten taas huumori kukoista ja kaikki perheenjäsenet pääsee loistamaan taidoillaan.

Pipsapossu kännykästä! Voi luoja varjele. Tälläkö luulet vanhemman luovan hyvän vuorovaikutussuhteen lapseen. Yks @#€_:-: kele mahtuu vanhemmuuteen, toiset käyttää toiset ei. Eihän se sitä tarkoita, että on arkikieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi