Portugalin kävijät! Kiva kohde Lissabonin ja Porton välillä?
Osaisiko joku suositella kivaa (ranta)kohdetta Porton ja Lissabonin välillä. 2 aikuista, 2-3 yötä. Pääosa lomasta kuluu siis Porton ja Lissabonin ympäristöissä, mutta olisi kiva pysähtyä hetkeksi muuallekin. Ja kiireisen työvuoden jälkeen tuollainen parin päivän rannalla makaaminen kuulostaisi houkuttelevalta.
Saa toki ehdottaa muutakin kuin rantaa tuolta väliltä! Millainen on Coimbra? Ja siinä olisi lähellä Figueira da Foz rantakohteeksi. Ollaan julkisilla liikenteessä ja autoa ei vuokrata, joten junalla/bussilla pitää päästä.
Kommentit (12)
Itse olimme Portugalissa Cascaisissa! Todell mukava ja viihtyisiä paikka, meri ihan vieressä, suosittelen (:
Joo, mutta Cascais on ihan Lissabonin vieressä. Nyt olisi haussa jotain Porton ja Lissabonin välistä. Ap
Hirmuisesti hiilidioksidipäästöjä tulee pitkistä Portugalin lennoista.
Mitäpä jos lomailisit lähiympäristössäsi? Ympäristö kiittää.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:25"]
Portimão
[/quote]
Tietääköhän tämän kommentin kirjoittaja missä Lissabon on. Tai Porto? Harmi ap kun en osaa auttaa, oon käynyt vain Lissabonin seudulla.
Coimbra on mielenkiintoinen, kaunis ja vanha yliopistokaupunki. Ehdottomasti käymisen, tai vaikka pitemmänkin tutustumisen arvoinen.
Itse majoittauduin Oslo nimiseen pikkuhotelliin. Mainio paikka ja kiva kattoterassi. Eikä hintakaan hirvittänyt. (Hotellilla ei ole mitään norjalaisyhteyksiä, nimi on kuulemma hatusta vedetty ja kivan kuuloinen).
Mielenkiintoista että nää Vihreet kyllä lentää ympäri maailmaa mutta kotosuomessa ei saisi edes puita polttaa jos on Persu
Nostan vielä. Ja kiitos Nazare ja coimbra vinkeistä. Ap
Käykää Nazaressa myös pohjoisrannalla (ensin köysirata ja sitten mukava patikointimatka). Upea ranta ja rauhallisempi kuin ihan kylän edessä oleva ranta, hieno toki sekin.
Google maps street view ?