Miksi mies keksisi että myyjä laittoi numeronsa kuittiin?
Naismyyjä siis. Mieheni asioi tuttava perheeni omistamassa kaupassa jossa ei ole töissä "ylimääräisiä" paitsi heinäkuussa. Mietin että halusiko hän minun olevan mustasukkainen, ja jos, niin miksi?
Kommentit (18)
Aika noloo kuittii numba laittaa..! Epätoivosta (KO)
Hmm. Myyjä on ollut vanha mies, eli koko homma on mieheni keksimää. AP
Mistä tiedät, että numero on kirjoitettu kaupassa? Etkö tunnista miehesi käsiäalaa? Lukeeko kuitissa, että numero on naisen?
En ole nähnyt koko kuittia koska heitti sen menemään ja kun sitä ei ole olemassa:) hämmentää vain miehen käytös.
AP
Jos se vanha mies yritti iskeä sun ukkoa.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:44"]
No käy siltä lehmältä kysymässä?
[/quote]Onko ihan pakko lehmitellä jotain vierasta ihmistä?
Lähinnä hain tässä että miksi mieheni haluaa minun olevan mustasukkainen.
AP
Jaa, miehesikö sanoi sinulle kauppareissun jälkeen, että myyjä laittoi numeronsa kuittiin?? No sittenhän hän vain kiusaa sinua. Tässä ketjussa ei taas ole mitään pointtia.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:56"]Lähinnä hain tässä että miksi mieheni haluaa minun olevan mustasukkainen.
AP
[/quote]
No ehkä se yrittää jotenkin lähentää teitä emt. Omituista kuitenkin.
No jos sun miehestä tuntuu että sä oot pitäny sitä itsestäänselvyytenä, ja halusi näpäyttää sua tällaisella pikkutempulla. Viettele se miehesi illalla, ole rivo. Kyllä se siitä..
Koen että suhteemme on voinut paremmin kuin aikoihin niin en ymmärrä syytä tälle toiminnalle.
AP
Mies on käynyt sutimassa paljaalla vierasta ja saanut taudin. Yrittää nyt kehittää antibioottikuurin ajaksi riitaa, ettei jää kiinni?
Haha olipas yllätys tuo kommentti tällä palstalla. Olemme olleet sänkypuuhissa, eli ei ole vältellyt. Eikä mitään muutakaan. On aika paljon kotona.
AP
Mies ei siis ole tietoinen että tiedän kuka on ollut silloin myymässä.
AP