Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kattilasarjoja vai kaikki kattilat erilaisia?

Vierailija
23.01.2022 |

Miten on?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Iittalan kattiloita yhteensä neljä. Asun yksin.

Vierailija
2/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksi kattilaa, joista toinen on vääntynyt epämääräiseen muotoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia. Kun muutin omilleni, vanhempani ostivat mulle 2 kattilaa, ison ja pienen. Sen jälkeen kokoelma on täydentynyt toisella pienellä kattilalla (mieheni poikamieshuushollista), yhdellä kerroskattilalla (sain tädiltäni, kun hän siirtyi induktioon) ja yhdellä isolla kattilalla (tuli mökiltä, kun mökki myytiin).

Vierailija
4/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaikki kattilat on kytketty sarjaan, kun rinnankytkentä on niin hankalaa ja vie paljon tilaa.

Vierailija
5/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sarjaa 3+2 kattilaa ja 2 paistinpannua, lisäksi sitten ikivanhat padat ja valurautapannut

Vierailija
6/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trangialla pärjää T: Nuuskamuikkunen

Vierailija
7/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme Hackmanin kattilaa. 3, 2 ja 1,5 litraa. Lisäksi kaksi pientä kasaria, joiden valmistajaa en tiedä.

Vierailija
8/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain yksi kattila. En edes ikinä oo ajatellut että ne vois olla jotain sarjaa.

Vierailija
9/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kattilat on käyttöesineitä. En edes tiedä mitä merkkiä ne on. Ne on vain kattiloita.

Vierailija
10/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hackmannin Elegiaa on täysisarja.

Vierailija
11/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iittalan all steel 5 yhteensä, yks swiss diamond teflon.

Vierailija
12/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kattilat on käyttöesineitä. En edes tiedä mitä merkkiä ne on. Ne on vain kattiloita.

Niinpä, mutta toiset on käytännöllisempia kuin toiset....joissakin on niin suuret korvat, eli käsisijat, ettei kaappiin muuta mahdu, toisia mahtuu.Kyllä sillä merkitystä on.

Vierailija
13/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman naurahdin kysymys. Mutta kivahan näihin on vastata. Olen itse asiassaa enemistö astioista kantanut Vida. Syystä asun yksin ja elämä kaventunnut.En tee kattila sarjoilla enää mitään,sen enempää astastot ym. Ennen oli kattilat sarjoina.Kahviastiastotkin ja eriliset teekupit aseteineen lähti. Kuin lautasia ymm.En tarvitse kuin 2 eri kokosta kattilaa.Astioissa 4kpl. mukia,lautasia,laseja jne.