Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupassa ei terveellisiä TaKe away ruokia, miksi?

Vierailija
23.01.2022 |

Laihdutus käynnissä. VHH-diettiä noudatan ja panoa on jo tippunut 4kg 1,5 kuukaudessa. Tarvitsen arjessani nopeita/heti syötäviä TERVEELLISIÄ ruokia, mutta niitä ei vaan kaupassa ole. Olen nyt ostanut pikkuporkkanoita, kurkkua, tomaattia ja joskus jonkun hedelmän. Hedelmiäkään en voi päivittäin syödä, koska fruktoosi.

Haluaisin ostaa esim. vihersmoothieita, mutta ei löydy terveellistä. Kaikissa kasa sokeria ja e-koodeja. Joskus ostan valmiita tapaslautasia tai valmissalaatteja, jotka ovat kyllä järjestäen surkeita ja ylihintaisia.

En voi tehdä eväitä kotona, koska olen myyntityössä ja matkustan arkipäivät ympäri Suomen. Minulla ei ole myöskään mitään kylmäsäilytystilaa (ellei autoa näin talvella lasketa).

Eniten kaipaan jotain nopeaa leivän tapaista. Miksi tähän ei panosteta? Uskon, että ostajia kyllä olisi?

Kertokaa mitä te ostatte?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä myydään mitä kansa ostaa. Puhu sille kauppiaalle / myymälänhoitajalle.

Vierailija
2/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan lihapiirakoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kanssa vhh:lla. Hetki-salaatit on hyviä. Esim. kanafeta tai cobb on sellisia, joissa ei paljoa hiilareita. Myös osa skyreistä sisältää vain vähän hiilareita.

Vierailija
4/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kanssa vhh:lla. Hetki-salaatit on hyviä. Esim. kanafeta tai cobb on sellisia, joissa ei paljoa hiilareita. Myös osa skyreistä sisältää vain vähän hiilareita.

Niin ja myöskin keto-proteiinipatukat on hyviä reissuun! Ja avocadot. Siemennäkkäri. Leipäjuusto. Ketogranola. Onhan näitä, alkuun vaan varmasti vaikeaa miettiä kun on tottunut erilaiseen.

Vierailija
5/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sulla on auto, niin sulla on myös kylmäsäilytystila.

Osta pieni autojääkaappi niin ongelmasi on ratkaistu. Ei kestä kiittää :)

Vierailija
6/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreet ja terveet ruuat menevät nopeasti pilalle ja niitä ei ikävä kyllä tarpeeksi ihmiset osta. Muutama vakioasiakas saattaa olla, mutta se ei koskaan riitä.

Luulisi, että netistä löytyy ohjeita VHH dieettiläiselle mitä syödä työpaikalla ja mikä säilyy hyvin?

Vierailija
7/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kauppiaalta tai myymälänhoitajalta.

Vierailija
8/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmälaukku ja kylmäkallet ratkaisee ruokien säilytyksen.

Vierailija
9/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VHHlla ja haluat ”leivän tapaista”?! OK. Tsemppiä painonpudotukseen.

Vierailija
10/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun lähikaupassa on vaikka mitä. Tosi hyviä salaatteja esimerkiksi, toki ne on sitten aika kalliitakin. Ehkä sielläpäin ei ole asiakkaat kiinnostuneita.

Vierailija
11/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sorrun yleensä johonkin leiväntapaiseen ja sitten illalla kotona vastapainona hedelmä- ja salaattikuurilla. Meidän paikkakunnalla on lisäksi erittäin hyvä sushi-lounasravintola, joka houkutelee asiakkaaksi, koska hintakin on niin edullinen ja saa korkeaa laatua ja paikan pitäjätkin on vielä niin söpöjä ja kauniita. Onneksi siellä on paljon salaattaia  ja porkkanaraastetta tarjolla.

Vierailija
12/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy kehopositiiviseksi, niin voit syödä hyvällä omallatunnolla vaikka minkälaista halpaa moskaa XD

Vierailija
13/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VHHlla ja haluat ”leivän tapaista”?! OK. Tsemppiä painonpudotukseen.

Kun te paino-ongelmaiset joskus vielä tajuaisitte että kaikkea voi syödä KOHTUUDELLA. Vai onko normaalipainoisen ruokavalio teille kenties joku VHH kun sokeria tai leipää ei mussuteta jatkuvasti 🤔