Äänestätkö?
Kommentit (37)
Enpä nyt äänestä kun en ole koskaan ennenkään äänestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset ei äänestä??
Riskiryhmäläisenä en ota riskiä koronatartunnasta.
Vierailija kirjoitti:
En äänestä, sillä en halua kannattaa järjestelmän jatkumista. Järjestelmä on aikansa elänyt, se on riitaisa ja estää Suomea kehittymästä.
Mitä järjestelmää tarkoitat? Hyvinvointialueita, julkista hallintoa vai edustuksellista demokratiaa? Ja miten äänestämättä jättämin vaikuttaa asioihin?
Vierailija kirjoitti:
Pyytävätkö poistamaan maskin?
Jos ei muuten tunnista niin kyllä, pieni vilautus että voidaan todentaa henkilö.
En, koska olen kohta hesalainen. Muutto edessä päin.
En äänestä ennen kuin meillä on rehelliset vaalit ja niitä emme tule näkemään ennen kansannousua ja vallankumousta.
Vierailija kirjoitti:
Jos tunnistus olisi ulkona, niin äänestäisin. Sisäilmämaan en suostu.
Ennakkoon pystyi hyvin äänestämään ulkonakin. Tämä sopisi riskiryhmäläisille, eli turha tekosyy ;)
Pitäisi olla äänestyspakko 1000€ sakon uhalla.
Vierailija kirjoitti:
Monesta eri syystä. Tietämättömyyden tai laiskuuden takia, protestina... Nykyisessä koronatilanteessa myös tartunnan pelosta. Itselläni on kaksi syytä:
- en omista voimassa olevaa henkilötodistusta, ja sellaisen hankkiminen tuntui liian vaivalloiselta (+ hinta + koronariski)
- en voi kannattaa mitään puoluetta, olen joissakin asioissa vihreä, joissakin vasemmistolainen ja joissakin jopa samaa mieltä persujen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Silloin voisi käydä jättämässä tyhjän lipukkeen; meillähän on vaalisalaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin voisi käydä jättämässä tyhjän lipukkeen; meillähän on vaalisalaisuus.
Aku Ankkaa voi aina äänestää.
Mitä?Onko nyt joku äänestys taas ???En sitten ikinä äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Olen helsinkiläinen
Kävin äänestämässä mutta tajusin poistuttuani että kirjoitin vahingossa sen numeron kopin pöytään ja vielä pudotin epähuomiossa lapun sijasta sen kynän sinne uurnaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen helsinkiläinen
Mielestäni kaikkien vaalien pitäisi olla tämän kaltaisia että helsinkiläiset eivät saisi äänestää lainkaan.
Äänestin ennakkoon. Ei ollut paljon vaihtoehtoja, kun passinkannattajat lähti vaihtoehdoista ja persut...
KD siis ekaa kertaa elämässäni.
En, koska olen helsinkiläinen.