Äänestätkö?
Tänään on äänestyspäivä.Äänestätkö?
Kommentit (37)
Mitä tuhon vastaisi, kun ei äänestä vaaleissa, mutta aloituksen gallup on itsessään äänestämistä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset ei äänestä??
En äänestä, sillä en halua kannattaa järjestelmän jatkumista. Järjestelmä on aikansa elänyt, se on riitaisa ja estää Suomea kehittymästä.
Vierailija kirjoitti:
Ai että äänestänkö tänään? No, en, kun äänestin jo ennakkoon.
Sillä ei ole mitään merkitystä, gallupin mukaan. Vain tällä päivällä on.
Vierailija kirjoitti:
Pyytävätkö poistamaan maskin?
En tiedä, en käytä. Mutta jossain lapussa luki että maski pitää ottaa pois tunnistutumisen yhteydessä.
Tietääkö joku kun ei tullut äänestyslipukkeita postissa että onnistuuko pelkillä henkkareilla äänestys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytävätkö poistamaan maskin?
En tiedä, en käytä. Mutta jossain lapussa luki että maski pitää ottaa pois tunnistutumisen yhteydessä.
Eli en äänestä. En halua hengittää muiden viruksia.
Minua ei enää kiinnosta Suomen asiat. Hallitus on tämän maan jo pilannut.
Mutta teen muuttoa ulkomaille joten eipä sillä enää väliä mitä täällä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku kun ei tullut äänestyslipukkeita postissa että onnistuuko pelkillä henkkareilla äänestys?
Onnistuu. Sitä lipuketta ei tarvita edes ennakkoäänestyksessä. Sen ainoa funktio on kertoa vaalipäivän äänestyspaikkasi.
No,en ainakaan Persuja äänestä.