En enää jaksa miehen käyttäytymistä
Olen aivan äärirajoilla ja nykyään harkitsen itsemurhaa lähes päivittäin, tosin en tiedä, uskaltaisinko sitä toteuttaa. Mies käyttäytyy aivan totaalisen törkeästi ja julmasti minua kohtaan ja olen hänelle vain roskakori henkisesti. Hän nöyryyttää ja kiusaa minua, nimittelee ilkeästi ja nälvii Välillä hän tönii, jos häiritsen häntä olemassaolollani. Vanhemmilleen hän valehtelee minusta asioita: hän sanoo, että olen laiska kotitöissä ja nukun aamulla pitkään ja anoppi tietenkin paheksuu minua ja säälii miestäni, kun on saanut niin huonon vaimon. Minulla on oma nukkumapaikka lattialla ja hän valtaa välillä senkin, vaikka hänellä on itsellään hieno parisänky ja sohva käytettävissään.
En saisi tehdä missään mitään virhettä, enkä saisi huomauttaa hänelle takaisin kiusaamisesta. Hän karjuu ja huutaa sekä säikyttelee. Joskus aikaisemmin hän on lyönyt ja potkinutkin, mutta siitä on jo aikaa. Elämäni hänen kanssaan on täyttä helvettiä. Pitäisi vielä jaksaa pari kuukautta tätä painajaista, ennen kuin pääsen omaan asuntoon pois täältä. En kehtaa kertoa kavereilleni ja sukulaisillekaan erosta, sillä he ihmettelisivät sitä, miksi jätän niin "mukavan ja kunnollisen" miehen. Pitää sitten eron jälkeen peitellä asiaa heille. En jaksaisi enää rimpuilla, vaan tekisi mieli luovuttaa. Ehkä jotenkin saan taas psyykattua itseni jaksamaan taas tämän päivän ja huomisen.
Kommentit (2)
Ihan varmasti löytyy joku paikka, mihin voi mennä heti! Ei ihmisen pidä tuollaista sietää, mutta ei myöskään sen vuoksi riistää henkeään. Ihan sama, mitä muut ajattelevat - lähde. Sukulaisille, kavereille, väliaikaismajoitukseen (Forenom tms.), ensikoti tms.
Lähde heti!