Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teidän miehet otti raskausuutisen?

Vierailija
24.05.2015 |

Olisi hauska kuulla. Omani meni niin onnesta sekaisin, että pohdin onko tuo enää edes normaalia. Pyöri ympyrää ja luki testiä uudelleen ja uudelleen, olisi heti halunnut soittaa uutiset tuleville isovanhemmille.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mielissäni.

t. raskausfetissimies

Vierailija
2/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka oli hämmennys ja järkytys (ylläri"vahinko") ja toka oli ehkä hämmennyt siitä, että tapahtui niin nopeasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todella epäuskoinen ja patisti mua tekemään useamman testin :D Oltiin yritetty vauvaa jo vuosia ja oikeastaan jo luovuttu toivosta.

Vierailija
4/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin kuin minä, kummallakin kerralla.

Vierailija
5/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan ja tokan raskauden otti hyvin. Kolmannessa vaati aborttia. Raskaaksi tulin, vaikka oli ehkäisy. Lapsi tietysti pidettiin keskustelun jälkeen. Nyt on on meidän iltatähti ja isin plinsessa.

Vierailija
6/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallisesti ja määrätietoisesti niin kuin kaikkiin muihinkin ongelmiin. Olin itse ppoissa tolaltani, mutta mies auttoi järjestelemään monia aborttiin littyviä käytännön asioita ja piti minusta hyvää huolta jälkeenpäin. Ihanan vakaa ja luotettava. <3

Vierailija
7/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:58"]

Rauhallisesti ja määrätietoisesti niin kuin kaikkiin muihinkin ongelmiin. Olin itse ppoissa tolaltani, mutta mies auttoi järjestelemään monia aborttiin littyviä käytännön asioita ja piti minusta hyvää huolta jälkeenpäin. Ihanan vakaa ja luotettava. <3

[/quote]

Raskausko ongelma?

Vierailija
8/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti juomaan ja aloitti masennuslääkityksen.

Vierailija
9/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:58"]

[/quote]

Raskausko ongelma?

[/quote] Öh, tietenkin se on ongelma, kun ei halua lasta. Abortti oli helpotus. -7