Miten teidän miehet otti raskausuutisen?
Olisi hauska kuulla. Omani meni niin onnesta sekaisin, että pohdin onko tuo enää edes normaalia. Pyöri ympyrää ja luki testiä uudelleen ja uudelleen, olisi heti halunnut soittaa uutiset tuleville isovanhemmille.
Kommentit (9)
Eka oli hämmennys ja järkytys (ylläri"vahinko") ja toka oli ehkä hämmennyt siitä, että tapahtui niin nopeasti
Oli todella epäuskoinen ja patisti mua tekemään useamman testin :D Oltiin yritetty vauvaa jo vuosia ja oikeastaan jo luovuttu toivosta.
Paremmin kuin minä, kummallakin kerralla.
Ekan ja tokan raskauden otti hyvin. Kolmannessa vaati aborttia. Raskaaksi tulin, vaikka oli ehkäisy. Lapsi tietysti pidettiin keskustelun jälkeen. Nyt on on meidän iltatähti ja isin plinsessa.
Rauhallisesti ja määrätietoisesti niin kuin kaikkiin muihinkin ongelmiin. Olin itse ppoissa tolaltani, mutta mies auttoi järjestelemään monia aborttiin littyviä käytännön asioita ja piti minusta hyvää huolta jälkeenpäin. Ihanan vakaa ja luotettava. <3
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:58"]
Rauhallisesti ja määrätietoisesti niin kuin kaikkiin muihinkin ongelmiin. Olin itse ppoissa tolaltani, mutta mies auttoi järjestelemään monia aborttiin littyviä käytännön asioita ja piti minusta hyvää huolta jälkeenpäin. Ihanan vakaa ja luotettava. <3
[/quote]
Raskausko ongelma?
Lähti juomaan ja aloitti masennuslääkityksen.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:07"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:58"]
[/quote]
Raskausko ongelma?
[/quote] Öh, tietenkin se on ongelma, kun ei halua lasta. Abortti oli helpotus. -7
Olisin mielissäni.
t. raskausfetissimies