Mies vahtaa telkkuu
Mies katsoo jotain uusinnan uusinnan uusinta elokuvaa ja mä roikun täällä av sivulla, aika säälittävä tapa viettää iltaa...
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:51"]En mä vihaa, vaan rakastan miestäni. Mul on hyvä mies, mut ku toi telkku on sille tosi rakas iltaisin, no se on tietysti tapa rentoutua työpäivän jälkeen ,mut silti.. niin enkä mä muutenkaan vihaa kaikkia miehiä, meidän lapsetkin on jo miehiä:) ap
[/quote]Niin ja eikä kyllä oikeen nappaa joku vanha sotaelokuva, et se siitä yhdessä katsomisesta. Taidan mennä nukkumaan. ap
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:03"]
Mies katsoo jotain uusinnan uusinnan uusinta elokuvaa ja mä roikun täällä av sivulla, aika säälittävä tapa viettää iltaa...
[/quote]
Sano sille, että älä vahtaa telkkuu, vaan anna mulkkuu, niin eiköhän se siitä herää, jos siis normi mies on.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:03"]
[/quote]
Et varmaan halua mennä miehes seuraksi tai pyytää sitä tekemään sun kanssa jotain? Ei. Sä vaan valitat tänne, koska tiedät että täällä vihataan kaikkia maailman miehiä yli kaiken.
En mä vihaa, vaan rakastan miestäni. Mul on hyvä mies, mut ku toi telkku on sille tosi rakas iltaisin, no se on tietysti tapa rentoutua työpäivän jälkeen ,mut silti.. niin enkä mä muutenkaan vihaa kaikkia miehiä, meidän lapsetkin on jo miehiä:) ap