Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en kestä suomalaisten ryyppäämistä!!

Vierailija
24.05.2015 |

Itse juon hyvin vähän, en siis känniin asti. Ja todellakin olen vähemmistöä tässä asiassa.

Välttelen kaupungilla kulkemista iltaisin ja viikonloppuisin kun joka puolella juoppoja. Suomalaisten mielestä on vaan hassun hauskaa olla täysin kännissä, sitä ei tuomita yleisellä tasolla. Alkoholismiin jopa rohkaistaan.

Alkkiksia ei pääse tässä maassa mihinkään pakoon.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen ratkaisu: Muuta pois.

Viikonloppukännäily on mukavaa.

Vierailija
2/5 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No "sivistynyttä" alkoholin käyttöä on vain Keski-Europaassa, turha odottaa, että suomalaiset muuttuisivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:57"]No "sivistynyttä" alkoholin käyttöä on vain Keski-Europaassa, turha odottaa, että suomalaiset muuttuisivat.
[/quote]
Ootko ikinä käynyt keskieuroopassa?

Vierailija
4/5 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski- ja Etelä-Euroopassa ryypätään ihan yhtä paljon, ellei enemmän. Viina sairastuttaa siellä enemmän kuin Suomessa. Humalaisia ei ehkä näy kaduilla mutta esim isoissa juhlissa ja tapahtumissa senkin edessä. Aivan hurskastelua väittää, että tää olis suomalaisten ongelma, päinvastoin, Suomessa sentään kovinkaan nuoret eivät juo niin paljon toisin kuin muualla.

Vierailija
5/5 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naulan kantaan ap. Just viime yönä kirosin noita känniääliöitä kun ne mölisee yötä myöten. Ihan järjetöntä karjahtelua ja huutoa ja "uutuutena" naiset jotka kirkuu. Sitten sitä ollaan aamulla turpa rullalla ja polvet auki, mutta kivaa oli ja viikon päästä uudelleen. En tajua.