Hyiyöööörgh!!!! Nainen keinuttanut kuollutta lasta puistossa koko yön. Ö_ö
Kommentit (72)
Ei apua. Lapsi kuollut ja äiti shokissa ei pysty muuta kuin keinuttamaan lastaan. Toivottavasti äiti saa tarvittavan kriisiavun ja tuen. Kauheinta maailmassa menettää lapsensa
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:04"]Todella huomionhakuista. Noh tais toimia ja pääsi otsikoihin. En hyväksy.
[/quote]
Olet oksettava.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:04"]Todella huomionhakuista. Noh tais toimia ja pääsi otsikoihin. En hyväksy.
[/quote]
Olet oksettava.
[/quote]
Täh? Mun mielestä toi nainen on oksettava ja sairas. Keinuttaa nyt läpi yön mätänevää ja haisevaa ruumista. Minusta tuo ei kerro mistään muusta kuin mielenvikaisuudesta eikä siinä ole mitään sympaattista :D
[/quote]
Se ruumis ei todellakaan mätäne tossa vaiheessa. Äiti kai shokissa/psykoosissa :(
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:04"]Todella huomionhakuista. Noh tais toimia ja pääsi otsikoihin. En hyväksy.
[/quote]
Olet oksettava.
[/quote]
Täh? Mun mielestä toi nainen on oksettava ja sairas. Keinuttaa nyt läpi yön mätänevää ja haisevaa ruumista. Minusta tuo ei kerro mistään muusta kuin mielenvikaisuudesta eikä siinä ole mitään sympaattista :D
[/quote]
Jos lapsi on kuollut äskettäin, niin ei ruumis ala ihan heti haisemaan mädältä.
Tuosta tuli kylmät väreet, huh huh. En silti näe yökkäilylle aihetta, koska voi helposti käsittää äidin olevan tolaltaan pahemman kerran. Ja jos on kyse vain tunneista kuoleman jälkeen, niin mässäilevä skenaariosi ontuu ja pahasti. Kyllä tällä palstalla on sitten päästään tyhmää sakkia, aina vaan.
Vttu tääl on tyhmää porukkaa. Aikuisten saitti ja aloitusviesti kuin 15v demittäjältä.
Mistä vitusta teillä riittää taas sympatiaa tällekin äiti-ihmiselle? Kuolinsyytä ei ole tiedossa mutta jos toi aww niin ihq äiti olis vienyt lapsen heti sairaalaan, niin se oltais voitu varmaan pelastaa.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:04"]Todella huomionhakuista. Noh tais toimia ja pääsi otsikoihin. En hyväksy.
[/quote]
Olet oksettava.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jaa, ruumis alkaa mätänemään heti kun ihminen kuolee. Ja hän oli edellisestä päivästä asti sitä keinuttanut. Kyllä sellainen jo kuolemalle haisee.
[/quote]
Kyllä, ruumis alkaa mätänemään heti, mutta jos lapsi on kuollut edellisenä päivänä ja tätä on siitä lähtien keinutettu (ehkä, en tiedä) raikkaassa ulkoilmassa, niin ruumis ei ala heti haisemaan mädältä.
[/quote]
Niin ja tämä oli tärkeä tieto koska? Sanoin tuolla vaan että MÄTÄNEVÄÄ ja haisevaa ruumista, en sanonut että mädältä haisevaa ruumista. Jenkeissä on varmasti lämpimämpi tällä hetkellä kuin täällä Suomessa niin kyllähän siitä hajuja pääsee helpommin.
[/quote]
Olet oksettava.
[/quote]
[/quote]
Eli sä ajattelisit äärimmäisen rationaalisesti tilanteessa jossa sun lapsi kuolisi? Mä itse äitinä menisin shokkiin ja täysin hajalle. Elämältäni tipahtaisi pohja enkä todellakaan pystyisi ajattelemaan.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:04"]Todella huomionhakuista. Noh tais toimia ja pääsi otsikoihin. En hyväksy.
[/quote]
Olet oksettava.
[/quote]
[/quote]
Eli sä ajattelisit äärimmäisen rationaalisesti tilanteessa jossa sun lapsi kuolisi? Mä itse äitinä menisin shokkiin ja täysin hajalle. Elämältäni tipahtaisi pohja enkä todellakaan pystyisi ajattelemaan.
[/quote]
Aivan ja keinuttaisit lastasi sitten yön yli keinussa kun hän olisi kuollut?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:21"]
Mistä vitusta teillä riittää taas sympatiaa tällekin äiti-ihmiselle? Kuolinsyytä ei ole tiedossa mutta jos toi aww niin ihq äiti olis vienyt lapsen heti sairaalaan, niin se oltais voitu varmaan pelastaa.
[/quote]
Mitähän sinäkin siinä yrität päteä, vailla mitään oikeaa tietoa tuon uutisen taustoista. Lapsihan on todennäköisesti ollut kuollut kuin kivi syystä tai toisesta jo siinä vaiheessa kun hänen äitinsä on sen havainnut, josta sitten on lähtenyt tuo tapahtumaketju järkkymisineen etenemään. Vitun urpo, joo, kyllä kyllä, sairaaloissa saadaan kuolleetkin nousemaan haudoistaan.
Mun järkeni mukaan lapsi ei noin vaan ota ja kuole keinuun. Mitä on tapahtunut sitä ennen?
No just. Kuoliko se lapsi siihen keinuun vai tappoiko äiti lapsensa ja laittoi keinuun?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:04"]Todella huomionhakuista. Noh tais toimia ja pääsi otsikoihin. En hyväksy.
[/quote]
Olet oksettava.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Aivan ja keinuttaisit lastasi sitten yön yli keinussa kun hän olisi kuollut?
[/quote]
En tiedä. Pahimmassa shokissa saattaisin pitää vauvaa sylissä kauan. Enkä varmasti päästäisi helposti irti rakkaani ruumiista..
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:04"]Todella huomionhakuista. Noh tais toimia ja pääsi otsikoihin. En hyväksy.
[/quote]
Olet oksettava.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jaa, ruumis alkaa mätänemään heti kun ihminen kuolee. Ja hän oli edellisestä päivästä asti sitä keinuttanut. Kyllä sellainen jo kuolemalle haisee.
[/quote]
Kyllä, ruumis alkaa mätänemään heti, mutta jos lapsi on kuollut edellisenä päivänä ja tätä on siitä lähtien keinutettu (ehkä, en tiedä) raikkaassa ulkoilmassa, niin ruumis ei ala heti haisemaan mädältä.
[/quote]
Niin ja tämä oli tärkeä tieto koska? Sanoin tuolla vaan että MÄTÄNEVÄÄ ja haisevaa ruumista, en sanonut että mädältä haisevaa ruumista. Jenkeissä on varmasti lämpimämpi tällä hetkellä kuin täällä Suomessa niin kyllähän siitä hajuja pääsee helpommin.
[/quote]
Kylläpä pitää jankata. Toivottavasti lapselle ei ole sattunut mitään pahaa/väkivaltaista.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:31"]No just. Kuoliko se lapsi siihen keinuun vai tappoiko äiti lapsensa ja laittoi keinuun?
[/quote]
Varmasti äiti tappanut lapsensa, mä lyön vaikka vetoa tästä. Jos oma lapsi on kuollut vaikka tapaturmaisesti niin kuinka moni alkaa keinuttaan sitä jossain pihakeinussa eikä tee asialle mitään?
Surullista :, (