Kalastajan Vaimo -blogi loppuu Me Naisissa
Voi vain arvata kumman osapuolen päätös, kun Johanna kertoo ilmoittavansa sitten kun tietää mille alustalle siirtyy.
Joku Gloria olisi ehkä hyvä. Joka tapauksessa joku vanhahtava, ei niin tiedostava yhteisö, joka jaksaa hurrata Johannan ylenpalttiselle shoppailulle ja kulutushysterialle.
Kommentit (328)
Vierailija kirjoitti:
Käyvät vissiin läpi jotain isompaa kriisiä, oisko sairautta tms. :/ instassa kirjoittaa, että uuden vuoden tavoite on vaan hengittää ja selviytyä. Voi kurjuus. :(
Samaa mietin. Nyt sanoi jo suoraan. Toivottavasti ei ole vakava sairaus :(
Kävin pitkästä aikaa Kalastajan vaimon blogia lukemassa, tai oikeastaan katsomassa, sillä rakastan blogin visuaalista puolta, superkodikkaita kuvia ja skandinaavista tunnelmaa.
Vaan mitä mahtaa oikeasti kuulua blogin pitäjälle? Tekstit ovat alakuloisia, kaikki ei selvästikään ole hyvin.
Aika köyhää on, tältä vuodelta vain yksi postaus ja viime vuodeltakin 31. Milloinkohan ilmoittaa lopettavansa?
Harmi, jos blogi loppuu. Siltä kuitenkin vaikuttaa. Olen seurannut blogia ihan niistä alkuajoista saakka, kun lapset olivat ihan pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, jos blogi loppuu. Siltä kuitenkin vaikuttaa. Olen seurannut blogia ihan niistä alkuajoista saakka, kun lapset olivat ihan pieniä.
Sama, olen itseasiassa seurannut jo ennen kuin Aino syntyi.
Ainakin on puhunut ystävänsä itsem*rhasta viime toukokuussa. Ehkä se vielä painaa.
Voi olla että on muutakin
Vierailija kirjoitti:
Onko Johanna poistanut kaikki kuvat lääkäristä IG:ssä??
En ole niin seurannut, kuinka usein ja paljon on lääkäristä kuvia laittanut. Mutta nyt pikavilkaisulla näyttäisi viimeisin kuva olevan vuodelta 2021. En toki alkanut avaamaan ja selaamaan päivityksiä, jos on useampi kuva yhdessä päivityksessä, saattaahan sitten olla tuoreempiakin kuvia.
Tuli joskus seurattua tätä blogia, ja kävin nyt katsomassa pari postausta. Kylläpäs blogi on muuttunut vuosien takaisesta. Miljoona kuvaa ja tyhjänpäiväisiä latteuksia. Ehkä se on syytä blogi lopettaakin jos ei enää kiinnosta tehdä kunnon päivityksiä.
Eiköhän hän vain nauti elämästään ja blogi unohtuu. Muutenkin koko bloggaus on jo vähän passee. Blogissa on puoliso ollut isosti läsnä koko ajan ja ovat varmasti onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän hän vain nauti elämästään ja blogi unohtuu. Muutenkin koko bloggaus on jo vähän passee. Blogissa on puoliso ollut isosti läsnä koko ajan ja ovat varmasti onnellisia.
Luulen, että tämä on syy. Blogit on jo mennyttä aikaa. Kuka niitä enää seuraakaan, varmaan luvut romahtaneet. Joskus tulee joku postaus, jos ja kun häntä sattuu huvittamaan, kohta ei ehkä enää edes sitä. Mitään ei varmaankaan ole tapahtunut hänelle, vaan kaikille blogeille se on tapahtunut. Varmaan siksi ei muuttanut blogin nimeäkään, kun tiesi kehityksen menevän tähän hiipumiseen.
Jos kysyä saa, niin eikö niitten blogien seuraaminen ole kummallista, vähän kuin jättäisi oman elämän elämättä ja käyttäisi aikansa muitten silotellun elämän seuraamiseen? Olen läheltä aikoinaan seurannut kun eräällä tuttavalla meni some ja blogit kaiken edelle, jäi lapset ja koti vähälle huomiolle, oma koti oli epäsiisti kun aika meni mutten huolellisesti mietittyjen kuvien selaamiseen. Outoa minusta, toki jokainen tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Jos kysyä saa, niin eikö niitten blogien seuraaminen ole kummallista, vähän kuin jättäisi oman elämän elämättä ja käyttäisi aikansa muitten silotellun elämän seuraamiseen? Olen läheltä aikoinaan seurannut kun eräällä tuttavalla meni some ja blogit kaiken edelle, jäi lapset ja koti vähälle huomiolle, oma koti oli epäsiisti kun aika meni mutten huolellisesti mietittyjen kuvien selaamiseen. Outoa minusta, toki jokainen tyylillään.
Tulin katsomaan, että kuka on kalastajan vaimo, olikin vanha ketju, mutta olen kanssasi samaa mieltä. Olen joskus miettinyt, että onko some ja blogimaailma yksi syys nuorten naisten jatkuvaa tyytymättömyyteen. Tätäkin palstaa kun joskus katselee niin nuoret naiset tuntuvat vain vaativan ja ilkeilevän. Tyytymättömiä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin katsomaan, että kuka on kalastajan vaimo, olikin vanha ketju, mutta olen kanssasi samaa mieltä. Olen joskus miettinyt, että onko some ja blogimaailma yksi syys nuorten naisten jatkuvaa tyytymättömyyteen. Tätäkin palstaa kun joskus katselee niin nuoret naiset tuntuvat vain vaativan ja ilkeilevän. Tyytymättömiä ovat.
Ei hän nyt niin nuori ole, jotain 45-vuotias ja takuulla seuraajat on pääasiassa n. 40-50-vuotiaita. Nuoret naiset seuraavat ihan jotain muita ja tuskin edes blogeja ollenkaan.
Minä olen seurannut Johannaa, koska kulta-aikoina hänen bloginsa oli ihana pakopaikka omasta arjesta. Vaikka arkeansa hänkin jakoi, mutta niin ihanasti, että sieltä sai energiaa ja inspiraatiota itsekin vähän panostaa. Olen todella ollut vähän nolostikin fanityttö, joka on ostellut jotain samoja juttuja ja saanut sitä kautta hyvää oloa. Kun itsellä ei ikävä kyllä ole silmää, kykyä ja energiaa edes miettiä mokomia tai oikein keksiä itse. KV blogissa todella ennen vanhaan oli jotain sellaista taikapölyä, jota riitti vähän lukijallekin. Eli ei kateutta tai riittämättömyyttä, vaan inspistä; hei minä myös.
Sillä aikaa kun bloggaaja keskittyy hengittämiseen ja vähemmän ja hitaammin tekemiseen sekä arjesta selviytymiseen lukija jää miettimään kuka kirjoitti blogia sen kukoistuksen aikana? Selvää on ettei aiemmat kivat ja koukuttavat postaukset ole syntyneet samalta näppikseltä kuin nykypostaukset.