Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nännilävärit miehelle?

Vierailija
23.01.2022 |

Olen hyvässä kunnossa oleva mies. Pidän itsestäni huolta, sheivaan mm. koko kropan ja käyn säännöllisesti kasvohoidossa ja parturissa. Vaatteissa suosin unisex tyyliä ja välillä meikkaan kevyesti. Hyvää palautetta tulee ja olen saanut onnistumisia Tinderissä ym.

Olen kovasti miettinyt miten nostaisin omaa seksikkyyttä naisten silmissä. Tatuoinnit olis yksi vaihtoehto, mutta nyt näin pari kuvaa nänniläväreistä jotka näytti tosi kuumilta. Mitä mieltä foorumilla ollaan? Erityisesti naisten kommentit kiinostaa!

Nännilävärit miehelle?

Vaihtoehdot

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään luonnollisista miehistä, tatuoinnit ja lävistykset ei siis sytytä. Eikä muukaan keinotekoinen. Mutta tämä on vaan yhden naisen mielipide.

Vierailija
2/18 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yhdellä yhden yön hoidolla oli nännilävärit. Poitsu oli pitkätukkainen ja aika söpö. Kyllähän ne sille sopi, mutta ei oikein ikäsilleni ukoille.

N47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hienot korut niin mikä ettei…

Vierailija
4/18 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana olis jos oma mies uskaltais tehdä ton, mutta kun enempi kiinnostaa mitä muut sanoo saunaillassa tai jos näkyy kesällä t-paidan läpi. Mun toive ei paina yhtä paljon. Silti mun piti ottaa napaan läväri. Osti ihan lahjakortinkin että varmasti meen sinne.

Vierailija
5/18 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään luonnollisista miehistä, tatuoinnit ja lävistykset ei siis sytytä. Eikä muukaan keinotekoinen. Mutta tämä on vaan yhden naisen mielipide.

Täällä toinen nainen, jolla sama mielipide eli en tykkää yhtään, en tatuoinneista, en lävistyksistä tms.

Vierailija
6/18 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen nainen, jolla sama mielipide eli en tykkää yhtään, en tatuoinneista, en lävistyksistä tms.

Eli nainen saa olla keinotekoinen ja ehostaa itseään, mutta mies joko on komea tai ei ole? No, äänestyksen mukaan puolet on toista mieltä. Toisaalta mulle ihan sama, kunhan ihmettelen.

Vierailija
7/18 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nainen saa olla keinotekoinen ja ehostaa itseään, mutta mies joko on komea tai ei ole? No, äänestyksen mukaan puolet on toista mieltä. Toisaalta mulle ihan sama, kunhan ihmettelen.

Itse ehostan joskus, kyllä vain, mutta en tykkäisi, jos mun mieheni käyttäisi huulipunaa tai taivuttelisi ripsiään. Ei ne lävistykset ja/tai tatuoinnit miestä komeammaksi tee!

Vierailija
8/18 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehostan joskus, kyllä vain, mutta en tykkäisi, jos mun mieheni käyttäisi huulipunaa tai taivuttelisi ripsiään. Ei ne lävistykset ja/tai tatuoinnit miestä komeammaksi tee![/quote]

Just joo, ja miesten ehostuksessa ei oo muuta vaihtoehtoa kun huulipunat ja ripsien taivuttelut 🙈

Täysin eri mieltä myös siitä, että hienot tatskat ja lävärit voi tuoda hienosti persoonaa esille.

Olkaa miehet rohkeita älkääkä välittäkö näistä vanhanaikaisista ja ahdasmielisistä kommenteista!

N27

Vierailija
9/18 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ehostan joskus, kyllä vain, mutta en tykkäisi, jos mun mieheni käyttäisi huulipunaa tai taivuttelisi ripsiään. Ei ne lävistykset ja/tai tatuoinnit miestä komeammaksi tee!

Just joo, ja miesten ehostuksessa ei oo muuta vaihtoehtoa kun huulipunat ja ripsien taivuttelut 🙈

Täysin eri mieltä myös siitä, että hienot tatskat ja lävärit voi tuoda hienosti persoonaa esille.

Olkaa miehet rohkeita älkääkä välittäkö näistä vanhanaikaisista ja ahdasmielisistä kommenteista!

Niin tatuoinnit kuin lävistykset ovat jo niin nähtyjä, ettei se persoona ainakaan niiden avulla tule kovinkaan paljon esille. Vanha, kurttuinen iho, täynnä

"latauksia/ suttuja/ reikiä....komeaa, vai mitä!?

Vierailija
10/18 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännilävärit kuten AP rennosti ilmaisee sopii mielestäni miehelle yhtä hyvin kuin hajuvesi lihapulliin.

Vierailija
11/18 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännin lävistys sattuu aivan hirvittävästi - ei miehistä ole siihen 😘

Vierailija
12/18 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran yhdellä yhden yön hoidolla oli nännilävärit. Poitsu oli pitkätukkainen ja aika söpö. Kyllähän ne sille sopi, mutta ei oikein ikäsilleni ukoille.

N47

Olen kuullut jostain, että nännilävistykset parantaisi erektiota. Onko tuossa jotain perää? Voisi nimittäin sitten olla ihan ok omalle miehelle… :)

Vierailija
13/18 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sheivaa koko kropan ja meikkaa??? Ei hemmetti. Ei jatkoon todellakaan.

Vierailija
14/18 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kaikista ihmisistä ilman meikkejä ja muuta sälää. Kaverillani on tuollaiset lävistykset. Hän on siis mies, ja lihaksikas ja timmi. Ei oikein ole mielipidettä asiasta, mutta omalle miehelleni ei kyllä sopisi, enkä haluaisi, tuntuvat jotenkin heikolta paikalta miehessä sitten, kun voi repeytyä jne.

Vierailija
15/18 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sheivaa koko kropan ja meikkaa??? Ei hemmetti. Ei jatkoon todellakaan.

Mun mielestä miehessä ei leukasängestä alaspäin tarvita yhtään karvaa! Ja lävistykset tosi kivat.

N23

Vierailija
16/18 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään ei tule mitään hinttimäisempää mieleen kuin nännilävistykset miehellä 🤔

Vierailija
17/18 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiseltään ei tule mitään hinttimäisempää mieleen kuin nännilävistykset miehellä 🤔

Miten lävistykset liittyy seksuaaliseen suuntautumiseen? Ihan mielenkiinnosta kyselen. Voisitko tulla esitelmöimään kerhollemme asiasta?

Terv Harrikkamies

Vierailija
18/18 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lokakuussa lävistyttämässä omat nännini

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän