Miksi naiset kauhistelevat, jos 30v miehellä on 20v tyttöystävä?
Kyllähän maailmassa on suurempiakin ongelmia kuin 10-15 vuoden ikäero, vai mitä? Sitä paitsi, aikuiset ihmiset saavat tehdä mitä haluavat.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:25"]
Mitä enemmän luen av-mammojen juttuja, sitä enemmän tajuan kuinka kaikki me olemme Muumilaakson asukkaita.
[/quote]
Pitäisköhän sun vaihtaa palstaa, kun kerta sun mielenterveys harhailee noin heikoilla jäillä? :D
Ei mua kiinnosta muiden seurustelut. Yksi ystävistäni on 26-vuotias ja naimisissa yli 50-vuotiaan miehen kanssa. Mikäs siinä, kun olevat molemmat tyytyväisiä.
Oisko se paha jos tyttö on 18v ja mies 38, jos ovat samalla henkisellä tasolla?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:52"]
Miehen mahdollisuus saada nuorempi ahdistaa ja sitä pelkoa yritetään paikkailla miten milloinkin.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Mikä logiikka tässä on? Onhan naisellakin mahdollisuus saada nuorempi...
[/quote]
Varttuneemmat naiset eivät halua joutua kilpailemaan samoista miehistä nuorten kanssa, koska pelkäävät, että nuoret naiset ovat liiaksi miesten mieleen. Vanhemmat miehet puolestaan näkevät asian mahdollisuutena: "Mulla on vielä mahkut nuoreen naiseen, juhuu!"
Vähän sama logiikka siis kuin peiliin katsomisessa: nainen näkee peilikuvassaan virheensä, mies hyvät puolensa. ohis
[/quote]
Hyvä pointti sun kirjoituksessa. Minusta naisten kannattaisi korjata hieman asennettaan, ja huomata, että myös heillä on mahdollisuus laajentaa deittikenttäänsä nuorempaan suuntaan. Naisten olisi hyvä vihdoinkin tajuta, ettei heidän tarvitse tyytyä vain vanhoihin miehiin, vaan hekin voivat halutessaan valita nuoremman. Itseluottamusta ja lujuutta nyt, hyvät naiset! Lopetetaan tämä pelossa eläminen ja eletään niin kuin halutaan... ei valita vanhoja miehiä enää vain siksi kun on "pakko".
Tunnen parin, joka alkoi seurustella kun olivat 16v ja 40v. Nyt ovat olleet yhdessä melkein 20v ja ovat yhä onnellisia. Onneksi sain kuulla suhteesta muutaman vuoden viiveellä, sillä en olisi sitä alussa hyväksynyt, koska mielestäni ikäero oli kauhistuttavan iso, etenkin kun nuorempi osapuoli oli niin nuori.
En edelleenkään "kannata" isoja ikäeroja, koska iso ikäero tuo väistämättä muitakin isoja eroavaisuuksia. Mutta kyllähän nuokin suhteet joillain toimivat.
Paras ystäväni 21v seurustelee 30v miehen kanssa enkä kyllä tiedä ketään, joka olisi asiaa vieroksunut. Turha tehdä mistään asiasta ongelmaa, mikä ei oikeasti ole ongelma. :D
Miksi sä haluat niin kovasti KUVITELLA, että naisia kiinnostaa toisten ikäerot?
Ei ole kahisteltu. Olen 33 ja naisystäväni 24.
En kauhistele mutta pidän kyllä ison ikäeron ehkä enemmän 15 vuoden kuin 10 vuoden omaavia vähän.... no.... toinen etsii turvaa vanhemmasta ja toisen henkinen taso on omanikäisiä matalampi.
Siksi nykyistä presidenttiä on vähän vaikea ottaa ihan todesta. Kertoo kyllä jotain. Vähintään Salella on ikäkriisi.
Itse tapailin 16-vuotiaana 25-v miestä ja virhehän se oli sillä minä olin sinisilmäinen teini ja miehellä vain yksi asia mielessä. Kun 20v yli mennään niin 8-10v ikäero ei ole enää niin suuri, jos henkisesti ollaan samalla tasolla ja halutaan samoja asioita.
Ihan normi ikäero :)