Miten päästä yli saavuttomattomasta ihastuksesta?
Mä oon niin ihastunut, että sattuu! Tää on ihan tuskaa. Ihastus on täysin saavuttamaton. Näen häntä monta kertaa viikossa ja sydän pomppaa kurkkuun ja tärisyttää aina kun nähdään. Mielessä lähes koko ajan. Kaupungilla toivon josko törmättäis ja vakkarilenkki kulkee hänen asuinalueensa kautta, instaa ja facebookia stalkkaan aivan liikaa. Mitä mä teen, miten tästä pääsee yli!? :(
Kommentit (12)
Sama täällä. Naimisissa oleva työkaveri. Niin tyhmää :(
No, en tiiä. Mun osalta auttaa, poissa silmistä poissa mielestä. Eli, teen niin, että lähden karkuun muualle joksikin aikaa.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:54"]
No, en tiiä. Mun osalta auttaa, poissa silmistä poissa mielestä. Eli, teen niin, että lähden karkuun muualle joksikin aikaa.
[/quote]
Phuuh, voi kun voisi vältellä, mutta harrastuksessa tavataan.
ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:48"]
Huoh, niin tuttu tunne...
[/quote]
Miksi se on saavuttamaton?
ap
Kuolen häpeästä. Poikaystävä asuu viikonloput vielä vanhemmillaan ja minä olin täällä tällä kertaa mukana. Aamulla heräsin ennne poikaystävää ja puin päälle söin ja tein aamutoimet. Poikaystävä sai minut houkuteltua vielä peiton alle touhuamaan. Oltiin ovi auki ja touhuaminen oli aika äänekästä. Pihasta oli auto poissa ja talossa ihan hiljaista vielä 11 kun alotettiin hommat. Hommat loppu aika äkisti kun poikaystävän isä napsautti telkkarin viereisestä olkkarista päälle...
En halua poistua makuuhuoneesta. :(
Mun pää hajoaa!! Mun ihastus on nainen kuten itsekin, olen hänen asiakkaansa ja hän seurustelee miehen kanssa. Mä olen luullut tähän asti olevani hetero ja pää on aivan sekaisin. En voi oikein puhua tästä kenellekään. Olen aivan sekaisin kaikista tunteista. Ahdistaa ja vituttaa. Mutta hymy leviää korviin aina kun moikataan.
ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:21"]
Mun pää hajoaa!! Mun ihastus on nainen kuten itsekin, olen hänen asiakkaansa ja hän seurustelee miehen kanssa. Mä olen luullut tähän asti olevani hetero ja pää on aivan sekaisin. En voi oikein puhua tästä kenellekään. Olen aivan sekaisin kaikista tunteista. Ahdistaa ja vituttaa. Mutta hymy leviää korviin aina kun moikataan.
ap
[/quote]
Haha, mulla sama tilanne! Korviani myöten retkahtanut naiseen! Me tosin ollaan ystävystytty tässä tämän alkuvuoden aikana niin että nähdään melkein joka päivä ja viestitellään niitä näitä kaikki illat! Enkä todellakaan aio kertoa hänelle ikimaailmassa ihastuksestani, olen itsekin naimisissa! Mutta noin tunnin päästä nähdän taas... on tää kidutusta, tosin ihanaa sellaista.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:26"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:21"]
ap
[/quote]
Haha, mulla sama tilanne! Korviani myöten retkahtanut naiseen! Me tosin ollaan ystävystytty tässä tämän alkuvuoden aikana niin että nähdään melkein joka päivä ja viestitellään niitä näitä kaikki illat! Enkä todellakaan aio kertoa hänelle ikimaailmassa ihastuksestani, olen itsekin naimisissa! Mutta noin tunnin päästä nähdän taas... on tää kidutusta, tosin ihanaa sellaista.
[/quote]
Miten tutustuitte? :) Kerro lisää! Mäkin haluaisin ihan hirveästi tutustua tähän naiseen.
ap
Äh, kertokaas nyt kokemuksia! Mä en muista, koska olisin viimeksi ollut näin sairaan ala-asteihastunut kehenkään. Byhyy!