16 v ja raskaana?
Kaksviikkoa sitten minä ja poikaystäväni maattiin. Luulin että sillä olis ollu kondomi mutta kun se laukes sisälle nii tunsin ihan selvästi miten ne nesteet meni mun sisälle. Hermostuin pojalle ihan hirveästi ja hän pyysi kyllä anteeksi, sanoi ettei ollut tarkoitus laueta sisälle vaan vetää pois ennen laukeamista, kuulemma hänen kaverinsakin harrastavat tätä. Nyt kaksiviikkoa kulunut, menkkojeni olisi pitänyt alkaa viikko sitten mutta eipä ole niitä kuulunut. Tiedän että pitäisi mennä terveyskeskukselle jälkiehkäisypilleriä hakemaan mutten kehtaa kun nolottaa. Vanhemmilleni en ikinä voisi kuvitellakaan kertovani.
Kommentit (15)
Omapa on mokas kun et hakenut pilleriä. Enemmän se on noloa olla raskaana tuon ikäisenä kun hakea jälkiehkäisy. Nyt kipinkapin lääkäriin.
Jälkiehkäisy olisi pitänyt ottaa heti, viimeistään 24h suojaamattomasta yhdynnästä ja niitä saa apteekista ilman reseptiä. Nyt et voi muuta kuin tehdä raskaustestin. Käy hakemassa apteekista.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:23"]Tuon ikäisellä ei ole mitään asiaa edes miettiä seksiä. Uskomatonta että annat jonkun nysäkullin spruitata liisterinsä vaginaasi.
[/quote]
En antanut, sovittiin kondomin käytöstä mutta mies ei jostain syystä sitä laittanut, vaikka esitti laittavansa
Sulle tulee vauva sopivasti ensi hiihtolomaksi. Onneksi olkoon näin etukäteen.
Mutta ei se mitään. Saat luultavasti helpommin töitä opiskelujen jälkeen kun sinulla on lapsi valmiina.
Ai ihan tunsit kun mies laukesi sisälle :D
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:29"]
[/quote]
No toiset naiset tuntee heti jos mies käyttää kortsua tai ei.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:29"]
[/quote]
No toiset naiset tuntee heti jos mies käyttää kortsua tai ei.
[/quote]
Tottakai tuntee, mutta ehkä vähän eri tavalla
Poika siinä väärin teki, valehteli ehkäisystä ja petti lupauksensa sinulle. Minä varmaan kyselisin pojalta, että miltä tuntuu nyt tulla isäksi ja olla vastuussa lapsesta seuraavat 18+ vuotta ja että kuinka luotettava hän arvelee olevansa, kun tällä tavoin valehteli, eli syyllistäisin kovasti, varsinkin kun yritti selittelyillä "kun kaveritkin tekee" pyristellä irti vastuusta.
Tee raskaustesti ja varaa sitten tarvittaessa aika terveyskeskukseen tai kouluterveydenhoitajalle, et ole ensimmäinen tällaisessa tilanteessa ollut.
Ihan ekaksi dumppaat tollasen urpon, joka tekee toisin kuin sovittu (etenkin kun syynä on ''kun kaveritkin tekee'') ja riskeeraa toisen ihmisen (raskaus, taudit). Sit haet apteekista raskaustestin. Menkat voi jäädä pois muustakin syystä! Jos testi näyttää plussaa niin soitat terkkariin ja selität asian ja mitä haluat tehdä. Jos haluat abortin, älä kuuntele muita, sinä teet sen päätöksen. Se tulee sattumaan mutta takaan, että oman mielen mukaan tekemisestä kukaan ei sua rankaise. Jos nyt olet raskaan ja haluat pitää lapsen, niin tukea on saatavilla. :) Negatiivisessa testissä odottelisin, että tuleeko menkkoja ensi kuussa; jos ei niin sit terkkariin.
Et taida olla vielä ihan valmis harrastamaan seksiä.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:42"]Ihan ekaksi dumppaat tollasen urpon, joka tekee toisin kuin sovittu (etenkin kun syynä on ''kun kaveritkin tekee'') ja riskeeraa toisen ihmisen (raskaus, taudit). Sit haet apteekista raskaustestin. Menkat voi jäädä pois muustakin syystä! Jos testi näyttää plussaa niin soitat terkkariin ja selität asian ja mitä haluat tehdä. Jos haluat abortin, älä kuuntele muita, sinä teet sen päätöksen. Se tulee sattumaan mutta takaan, että oman mielen mukaan tekemisestä kukaan ei sua rankaise. Jos nyt olet raskaan ja haluat pitää lapsen, niin tukea on saatavilla. :) Negatiivisessa testissä odottelisin, että tuleeko menkkoja ensi kuussa; jos ei niin sit terkkariin.
[/quote]
Näin teen, kiitos sinulle
Selvä.
1. Jälkiehkäisy ei enää sua auta. Tietäisit sen, jos olisit oikeasti valmis seksiin.
2. Poikaystäväs on dorka. Sano sille, että aiot pitää lapsen ja hän voi alkaa miettiä elatusmaksuja. Vaikka et olisi edes raskaana, niin sano silti.
Miten et muka huomannut, että poika ei oikeasti laittanut kondomia? Makasitko vaan ja katselit poispäin kun poika räpelsi, ettei tarvii katsoa ällöä pippeliä? Ja sitten vaan sukkana sisään. Jos osallistuu yhtään itse siihen seksiin niin kyllä sen huomaa että ei ole kondomia!
jos vielä ajattelit sekstailla, toivottavasti jonkun vähemmän älykääpiön kanssa, niin ehkä tästä opit laittamaan vaikka itse sen kondomin päälle.
by the way, itse kun teininä ekaa kertaa harrastin seksiä poikaystävän kanssa, kondomi meni rikki. Mun poikaystävä kertoi mulle, että se meni rikki ja aamulla se käveli mun kanssa yhdessä apteekkiin ostamaan je-pillerin. Sitten se oli mun kanssa koko päivän, kun siitä pilleristä tuli paha olo. Niin että hyvän miehen oot valinnut.
Ilmoitappas sitten tänne kun tiiät
Tuon ikäisellä ei ole mitään asiaa edes miettiä seksiä. Uskomatonta että annat jonkun nysäkullin spruitata liisterinsä vaginaasi.