Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pystyt kertomaan seinänaapuristasi pelkkien äänien perusteella?

LORRRRRRRRRR
23.01.2022 |

Yläkerran mieshenkilöllä ei ole eturauhasvaivaa. Pissaa seisten ja osuu keskelle

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappelun ääniä ja huutoa ja räiskettä. Pariskunta. Mutta näyttäytyvät kyllä ulkona elossa olevilta.  Pari kertaa olen meinannut soittaa hätäkeskukseen, kun huoli on tullut.  Ovelle en uskalla mennä itse tuossa tilanteessa ( olen hento nainen).

Vierailija
22/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut seinänaapuria, 50 metrin päässä on mutta ei kuulu mitään ääniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinänaapurini tekee smootieta aamuisin blenderin äänestä päätellen.

Vierailija
24/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seinänaapurista? En mitään, mitään ei sieltä ikinä kuulu.

Sama. Joskus on mietittykin, asuuko kys. asunnossa ketään.

Vierailija
25/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, alle kolmekymppinen, etnistä alkuperää, joten kulttuurierot!, liikkuu vain juoksemalla ja töminä on melkoinen, hyppii rivarin portaat alas ja ylös, meillä ääni kumisee niin että korvissa soi ja päätä särkee. Valitus tehty ja käsitelty, kun tuntuis, että on pahin meno hieman hiljentynyt.

Kesällä huusi ja mekasti ulkona takapihalla parinkymmenen ystävänsä kanssa  niin, ettei voi sanoin kuvailla. Kuului useamman oven taakse.

Toisen seinän takana vanhempi pariskunta, jolle tytär tuo lapsensa joka päivä hoitoon, vaikka on itse äitiyslomalla. Loisii siellä usein itsekin ja hoidattaa vanhemmillaan myös koiransa. Kakara ravaa sisätiloissa useita tunteja päivässä, vaikka ois kaunis ja aurinkoinen päivä ulkoiluun ja juoksemiseen. Vauva on kans jatkuvasti heillä, mahtaako enää kohta äitiään tuntea.

Vierailija
26/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakutus puhelimesta kuuluu, ja näkyy näytön kelmeä valo, kun haukutaan naapureita ja haetaan suosiota Vauva-palstalta.

Vierailija
27/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talo on niin hyvin eristetty, että seinänaapureista ei kuulu pihaustakaan. Äänet kantavat ainoastaan pystysuoraan, ilmastointihormien mukana, ja nekin kuuluvat vain harvoin.

Vierailija
28/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nakutus puhelimesta kuuluu, ja näkyy näytön kelmeä valo, kun haukutaan naapureita ja haetaan suosiota Vauva-palstalta.

Mitä suosiota? Saako jostain hakea jonkun palkinnon?

Mä ainakin haen vain kotiauhaa, mikä on laissakin määritelty. Lukasepa siitä, niin ehkä käsität jotain vähän enemmän elämästä ja muiden huomioon ottamisesta. Itse noudatan taloyhtiön järjestyssääntöjä. Koskaan kuullut?

Vierailija
29/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, alle kolmekymppinen, etnistä alkuperää, joten kulttuurierot!, liikkuu vain juoksemalla ja töminä on melkoinen, hyppii rivarin portaat alas ja ylös, meillä ääni kumisee niin että korvissa soi ja päätä särkee. Valitus tehty ja käsitelty, kun tuntuis, että on pahin meno hieman hiljentynyt.

Kesällä huusi ja mekasti ulkona takapihalla parinkymmenen ystävänsä kanssa  niin, ettei voi sanoin kuvailla. Kuului useamman oven taakse.

Toisen seinän takana vanhempi pariskunta, jolle tytär tuo lapsensa joka päivä hoitoon, vaikka on itse äitiyslomalla. Loisii siellä usein itsekin ja hoidattaa vanhemmillaan myös koiransa. Kakara ravaa sisätiloissa useita tunteja päivässä, vaikka ois kaunis ja aurinkoinen päivä ulkoiluun ja juoksemiseen. Vauva on kans jatkuvasti heillä, mahtaako enää kohta äitiään tuntea.

Voihan tussu. Hanki elämä.

Vierailija
30/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen seinänaapuri on täysin hiljainen, ei kuulu mitään ääniä. Toinen riitelee joskus poikaystävänsä kanssa niin, että huuto kuuluu meille. Meidän talo on kyllä kokonaisuudessaan hiljainen ja rauhallinen. Satunnainen riitely ei mua haittaa.

Vierailija
31/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että on krooninen keuhkosairaus

Mitään muita asumisen ääniä ei kuulu, joskus illalla myöhään pitkä yskänkohtaus.

Se kuuluu tosi vaimeana mutta astmaatikkona tunnistan yskän joka sattuu ja se kuulostaa just siltä

Vierailija
32/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin haen vain kotiauhaa, mikä on laissakin määritelty. Lukasepa siitä, niin ehkä käsität jotain vähän enemmän elämästä ja muiden huomioon ottamisesta. Itse noudatan taloyhtiön järjestyssääntöjä. Koskaan kuullut?

Tokihan olet ottanut myös kolmannen rokotteen.

Vierailija
33/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tappelun ääniä ja huutoa ja räiskettä. Pariskunta. Mutta näyttäytyvät kyllä ulkona elossa olevilta.  Pari kertaa olen meinannut soittaa hätäkeskukseen, kun huoli on tullut.  Ovelle en uskalla mennä itse tuossa tilanteessa ( olen hento nainen).

Syö enempi niin uskallat.

Vierailija
34/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh, 2 lasta. Tulinen poikakaveri joka panee vahvasti ja nainen ei volyymia säästele. Ei edes sooloillessa.

Toisen lapsen nimen tiedän ja toisesta vain näköhavaintoja.

Toinen on opiskelija. Pelaa. Nainen. Nyt myös löytänyt poikakaverin. Kerran tai kaksi kuullut seksiääniä ja verrattuna toiseen seinänaapuriin, vaikuttaa normaalille. Vieraita käy säännöllisesti ja musaa soitetaan.

Yläkerran ukolla ei eturauhasvaivoja, sen opin tästä keskustelusta.

Alakertaan on juuri muuttanut uusi. Hiljainen on verrattuna edelliseen.

Tykkään asua kerrostalossa. Ainoastaan seksiäänet ovat vaivaanloisen häiritseviä. En tahdo tietää noin intiimiä asiaa naapureistani.

Vierailija
35/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylä- ja alakerran naapurit ei ole mitään seinänaapureita.

Ei ole muta ongelmaa kuin tupakointi parvekeella. Ei saada kokonaan niitä lasituksia auki. Toinen luulee ei haise kun poltaa vain mutaman tupakan päivässä.Toinen ei itse polta salii vieraidensa poltaa parvekella.Molemmat tietosia tupakoinni haju haitoista ja Hekalla-itä 94. Haussa tupakointi kielto nämä talot.Kestää sen virallisen päätös tulla! On jo ulos ositettu tupakointi paikka. Jota ihmiset käytävät,Mutta nämä 2 eri talous asuvat ,pitävät itseään kuninkaana ja kunigattarena.Aisa ei heitä koske.

Vierailija
36/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinänaapurista ei kuulu koskaan mitään, mutta päätellen siitä, että siellä on AINA kaikki valot päällä, naapuri tykkää nukkua tosi kirkkaassa valaistuksessa.

Vierailija
37/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan tussu. Hanki elämä.

Sitä tässä just yritän, kun joku kaheli sen on meiltä vienyt. Kuuntelisitko itse aamusta iltaan jumalatonta hyppimistä ja pauketta? Molemmin puolin sun kotia? Vai oletko itse muista piittaamaton häirikkö?

Tuollainen ei ole mitään elämisen normaaliääntä.  Ja saman totesi hallituksen puheenjohtajakin.

Taapero säälittää, ja eikös palstallakin ole moneen kertaan todettu, että vauvaa ei viedä hoitoon, mutta tämä on ollut syntymästään saakka yökylässä joka viikko. Mami heilauttaa kättään vaan auton ikkunasta häipyessään viikonlopun viettoon. Jokainen tavallaan, mutta vois kunnioittaa sen verran muita, että hiljentää tuon juoksemisen jotenkin.

Että huolehdi siitä omasta tussustasi vaan.

Vierailija
38/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokihan olet ottanut myös kolmannen rokotteen.

Etkö parempaa pystynyt puristamaan :D Kerro vielä miten rokotteet liittyvät kotirauhaan.

Vierailija
39/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoripari harrastaa joka ilta seksiä. Nainen huutaa kunnolla. Ilmankos ovat aina iloisella päällä.

Vierailija
40/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuule seinänaapuria. Hyvä äänieristys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme