Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mahakivuista

21.09.2006 |

Hei kaikille!

Oireet ovat edelleenkin jatkuneet siitä kun 31.8 tuli se iso limaklöntti vuodon aikana ja nehän menkat ei silloin kestäneet kuin 2päivää. Nyt ihmettelen kovasti kun kävin eilen kuntosalilla reenaamassa niin tuli lämmittelyn aikana juoksumatolla kipua mahaan mut ei mitenkään hirveätä kipua vaan todella lievää ja nyt tuntuu samassa kohdassa eli alavatsassa. Voiskohan olla ovisoireita? Nyt on kp 21/27. Rinnat ovat olleet taas 2viikkoa todella arat ja tänään tuli nännit kipeiksi ja etovaa oloa on ollut nuista viime menkoista asti ja ihmeellisiä mielihaluja. Onko nää ovisoireita vai ihania raskausoireita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon edelliseen eli nämä mahakivut ovat sellaisia vähän niinkuin joku venyttäis mun mahaa ja välillä tulee semmoisia lieviä vihlovia kipuja. Osaisko kukaan sanoa että mitä nämä kivut ovat?

Vierailija
2/4 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...täsmälleen oli itsellänikin toista viikkoa, ja olin jo melko varma, että raskausoireita ne on, kunnes täti taisi tulla eilen kylään... ja vieläki vihloo, joten kai ne minun tapauksessani olivatkin sittenkin niitä hiton pms oireta :o( mutta sinun tapauksessasi aika varmaan kertoo mitä ne ovat (kuten minullekin...)

Katsopa muuten otsikolla Kroppani kehittää oireita, mitä kaikkia muita oireita kehittyi minulle :o)

Kerropa sitten kuinka kävi, selviskö/katosko oireet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on pms oireet ihan erilaisia. Rinnat ovat nyt sivuilta kipeät ja pms oireiden aikana rinnat ovat kauttaaltaan kipeänä ja eikä ennen ole ollut pms oireena viiltävää kipua urheillessa vaan urheilu on auttanut pitämään mahakivut poissa mutta nyt kovasti ihmettelen näitä venyviä, vihlovia pieniä kipuja alavatsassa. Pms oireet kyllä tunnistan mutta näitä oireita en tunnista=(

Vierailija
4/4 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on niin yksilöllistä, että vaikeahan kenenkään on tietenkään sanoa varmasti mistä on kysymys, ja kerroinkin vain siksi omat kokemukseni.

Itselläni ei yleensä ole mitään muita pms oireita kuin pirunmoinen kiukutus pari pv ennen :o) (se onkin kyllä kamalaa..) ja hienoinen masun turvotus (painossa näkyy n. 0,5 kg).

Ja siksi olinkin ihan täpinöissä omista oireistani ja tipuin niin korkeelta :o( Mutta onneksi toivuin pian :o)

Tulkitsin niin, että itselläni kävi siten, että kun kovasti toivoin, meni hormonitkin vinksin vonksin ja kehittyi oireita, vaikkakin ne mahavihlaisut nimenomaan juostessa yms. treenatessa (treenaan/juoksen monta kertaa viikossa säännöllisesti) tuntuivat tosi pahalta. Joskus itsellänikin myös rinnat ovat kipeytyneet ennen kk sivuilta, ja nyt ovat kipeät joka puolelta, mutta eiköhän neki oireet mulla tässä parin pv:n sisällä häviä.

Toivotaan kovasti,että sulla syyt olisivat mukavammat! Onhan noi vatsavihlaisut, rintojen kipeytymiset yms, joillakin onnekkailla oire mukavammasta asiastakin :o)

:o)