Kipeä viisaudenhammas
Viisuri kipuilee, kuinka kauan katselet paraneeko kotihoidolla? Vai menetkö heti lääkäriin?
Kommentit (12)
Tämä on puhjennut viisuri :| onko se poisto kivuliasta tai hankalaa kun hammas on kipeä? Ei ole mikään suosikki paikka
Aloittaja kirjoitti:
Tämä on puhjennut viisuri :| onko se poisto kivuliasta tai hankalaa kun hammas on kipeä? Ei ole mikään suosikki paikka
Riippuu aika monesta asiasta. Itsellä on aina ollut tosi helppoja ja kivuttomia kokemuksia. Jos siellä on tulehdusta, niin voi olla että saat ensin antibiootit ja poisto vasta sen jälkeen.
Hammas on luuta. Se on täysin tunnoton. Ei luu voi tulehtua nii, jos tarkkoja ollaan ja pilkkua nussitaan.
Ylhäältä lähtee helposti, alapuoli joskus hankalampi. Jälkihoito yleensä pahin, ei itse poisto.
Hopi hopi nyt aikaa varaamaan. Viisurit poistetaan varsinkin alhaalta yleensä just tosta syystä että sinne jää ikeneen pientä pussia mikä kerää ruokaa= aiheuttaa ientulehdusta. Mulla oli erittäin pahat OIREETTOMAT tulehdukset jotenkin juuria myöten mikä selvis vasta poistossa, ois kuulemma voinut levitä leukaluuhun ja näin. 😬 Veemäinen oli toipua mutta 100 kertaa veemäisemmäksi menee jos ei hoidata ajoissa
Vierailija kirjoitti:
Ylhäältä lähtee helposti, alapuoli joskus hankalampi. Jälkihoito yleensä pahin, ei itse poisto.
En ole rautahampaita uskaltanut itse poistaa muitakaan.
Niin ja ei se itse poisto ole paha, puuduttavat etkä tunne mitään (ja mulla oli ne poistotkin sinänsä hankalat kun piti leikata, silti ei ollut paha.)
Sen vielä sanoisin, että pitäkää niitä jääpusseja poskilla operaation jälkeen... 😂 Olin viikon kuin hamsteri, turpos ihan valtavaks posket 😂
munki pitäis mennä poistaa asap sattuu nii helv*tisti :( mut pelottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole rautahampaita uskaltanut itse poistaa muitakaan.
Rautahampaista ei puhuttu, eikä itsepoistosta, mut näitä näsäviisaita, pikkunäppäriä riittää täällä. -sivust
Siihen se kipu loppuu ja taitavalla lääkärillä toimenpiteenä iisi
Vierailija kirjoitti:
munki pitäis mennä poistaa asap sattuu nii helv*tisti :( mut pelottaa
Ei tarvii oikeesti pelätä. Täällä missä asun sais etukäteen diapamia ennen viisureiden poistoa jos haluaa, luulis että muillakin paikkakunnilla onnistuu ainakin kysymällä.
Riippuu millä tavalla. Jos ikeneen on vähän sattunut kun hammas puhkeaa, niin en ole mennyt. Muissa tapauksissa olen mennyt heti ja hammas on poistettu parhaimmillaan samana päivänä.