Luulin että miehen kanssa kaikki hyvin, lähti kuitenkin eilen jyskiin
Ostamaan ilmapatjaa edellisen rikkoutuneen tilalle ja harmitteli kun saa vasta ens viikolla lisää rahaa ja menee tiukille jos patja maksaa 60€ ja pitäisi ostaa pari tyynyä . Sanoin että ottaa mun lompakosta ne tyynyrahat, mutta totesi että ei voi koska haluaa eron tullessa pitää ne tyynyt . Kyseessä siis miehen asunto, mulla oma , mutta eikö tuo nyt tarkota sitä että on jo miettinyt eroa vai mitä ...?
Kommentit (16)
Mieti vaan sinäkin jos miehen taloudenhoito on tuolla tasolla.
Rahaa tulee vasta ensi viikolla, mutta nyt on kiire ostamaan patjaa, vaikka tilille ei jää mitään?? Ja tyynyihin ei ole varaa. Mua ennemmin huolettais tuo rahankäyttö.
Mihin se ilmapatjaa tarvii, eikö sillä ole sänkyä?
Vierailija kirjoitti:
Mihin se ilmapatjaa tarvii, eikö sillä ole sänkyä?
Aika hieno suhde, kun erosta vihjailee ja ilmeisesti siirtynyt jo nukkumaan ilmapatjalle. Haloo ap, ero tulee!
En tiedä mutta nauratti tuo otsikko irrotettuna siis yhteydestä
"Luulin että meillä miehen kanssa kaikki hyvin, mutta lähti kuitenkin eilen jyskiin"
Ihan kun se jyski olisi joku tosi paha paikka tai muuta :D
Ap:lle on siis varattuna ilmapatja kun menee kyläilemään miehen luo. Saat ehkä lainata miehen tyynyjäkin kun oikein nätisti pyydät.
Viimeisillä rahoillaan menee ostamaan ilmapatjaa ? Niin , miksi ? Nukutko sinä siis miehen luona ilmapatjalla ? Ei kovin hääppöiseltä suhteelta muutenkaan kyllä kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
"Luulin että meillä miehen kanssa kaikki hyvin, mutta lähti kuitenkin eilen jyskiin"
Joo, muut miehet lähtee strippiluolaan tai katoavat viikoksi jonkun hoidon luo, mutta ap:n mies lähtee uhmakkaana peräti Jyskiin :D On se aika epeli. Vakavan keskustelun paikka? :D
Vierailija kirjoitti:
Se on koodia koko viesti. Meni tissibaariin hakemaan uutta pumpattavaa patjaa, tiedäthän. Ja tyynyt (eli tissit) pitää olla pehmeät ja riittävän isot.
eikö sossu osta sille uutta ilmapatjaa? voi jeesus minkä ikäinen "mies" on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kun se jyski olisi joku tosi paha paikka tai muuta :DSe on koodia koko viesti. Meni tissibaariin hakemaan uutta pumpattavaa patjaa, tiedäthän. Ja tyynyt (eli tissit) pitää olla pehmeät ja riittävän isot.
Aaahaa, asiantuntija puhuu ;D
Mun mies meni lidliin. Mitä mä teen?
Jyskissä on muuten -70& ale nyt, todellakin kantsii mennä ! :)
Aika outo kommentti kyllä. Ja joidenkin pelkkien tyynyjen yhteydessä. Eri juttu jos ei haluaisi ottaa yhteistä asuntolainaa vielä, vaan harkita, koska erokin voi tulla jne.