Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa pestä vain omat pyykkinsä

Filosofinvaimo
22.01.2022 |

Perheeseemme kuulu 2 aikuista ja lapsi.
Minä olen taloudessamme se joka hoitaa pyykin pesun, ja se on ihan ok.
Mainittakoon että olen perheessämme myös se joka laittaa ruoan 80% ajasta ja teen myös miestä enemmän palkkatyötä (hän on osa-aikainen ja minä kokoaikainen).
Olen itse sen tyylinen että turhan puljaamisen sijaan hoidan hommat alta pois.

Pesen pyykit kerran viikossa joka sunnuntai.
Mies sanoi että vaatteensa alkavat loppua kun pesen näin harvoin, joten onko ok jos hän pesee itse omansa. Sanoin siihen että voit toki ottaa pyykinpesun tehtäväksesi, mutta voitko samalla pyöräyttää täyden koneen ja pestä siis meidän muidenkin pyykit?
Hän sanoi että teidän (minun ja meidän lapsemme) pyykkiosuus on paljon isompi kuin hänen vaatteet joten olisi ärsyttävää pestä samassa erässä myös muiden.

Olen pöyristynyt... Ja ukko 45v ei ymmärrä miksi??!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen avopuolison kanssa meillä oli tämä pyykkihomma kyllä hanskassa, minulla ei ollut mitään sitä vastaan että kone tulee aina täyteen ja että pesen myös hänen ja lastensa pyykkejä.

Pyykkäystilanne oli aina vaan sellainen että kun laitoin pyykit koneeseen niin hän heti kiirehti paikalle, tonki kaikki pyykit pois koneesta ja laittoi takaisin, halusi aina tarkistaa että taskut on tyhjät ja pyykit muutenkin oikein siellä :D

Vierailija
22/22 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 kirjoitti:

Entisen avopuolison kanssa meillä oli tämä pyykkihomma kyllä hanskassa, minulla ei ollut mitään sitä vastaan että kone tulee aina täyteen ja että pesen myös hänen ja lastensa pyykkejä.

Pyykkäystilanne oli aina vaan sellainen että kun laitoin pyykit koneeseen niin hän heti kiirehti paikalle, tonki kaikki pyykit pois koneesta ja laittoi takaisin, halusi aina tarkistaa että taskut on tyhjät ja pyykit muutenkin oikein siellä :D

Olet ihana mies!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla