Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olette homofoobikkofoobikoita

Vierailija
24.05.2015 |

Mihin katoaa teidän upea suvaitsevuus siinä vaiheessa, kun homous on arvomaailmani vastaista? Jos minä olen erimieltä kun te homouden suhteen ja tuomitsette minua siitä niin ei siinä vaiheessa voi puhua suvaitsevuudessa. Ette suvaitse ajatusmaailmaani. Kaksinaamaiset paskiaiset.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 03:04"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 02:46"]Ei tietenkään suvaitsemattomuutta tarvi suvaita. Ei jestas olet tyhmä... [/quote] Mihin suvaitsevaisuudessa vedetään raja? Pitäisikö suvaita pedojakin?

[/quote]

Homous ja pedofilia on täysin eri asioita. Homous ei vahingoita ketään, pedofilia vahingoittaa.

Vierailija
22/22 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani saa homofoobikko kaikin mokomin tuntea vastenmielisyyttä homoja kohtaan. Sitä en ymmärrä, että ihminen väkisin jauhaa loputtomiin aiheesta, joka saa oman olon tuntumaan epämukavalta tai pohtii mielin määrin homojen parisuhde-elämää. En minäkään erityisesti tykkää naapurin Pentistä, mutta oman mielenrauhani tähden en mieti häntä tai hänen yksityiselämäänsä yhtään enempää kuin aivan välttämätöntä.

En myöskään erityisesti innostu ajatuksesta vaikkapa Antti Rinteen tai Timo Soinin seksielämästä, mutta en lähde siitä huolimatta vaatimaan puoluejohtajille muuta väestöä heikompia ihmisoikeuksia, vaan annan kaikkien kukkien kukkia. 

Sen kun fobioit, mutta älä nyt käytä kaikkea aikaasi ja energiaasi negatiiviseen. Tuskin suret kuollinvuoteellasi, ettet ehtinyt tarpeeksi ilmaisemaan inhoasi homoja kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä