Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Toteutuivatko lapsuuden/nuoruuden haaveesi?
22.01.2022 |
Saavutitko haaveammattisi? Tapasitko mieluisen kumppanin? Muuttuivatko suunnitelmat ja jos kyllä niin menikö parempaan/huonompaan suuntaan?
Kommentit (22)
Kyllä toteutui, löytyi se ihminen joka rakastaa ja on luotettava. Sain oman perheen, joka on ollut se suurin toive.
Ammatti, materia yms. oli itselleni lapsena toissijaista. Mutta ihan Ok niidenkin kanssa kävi.
Ja aikuisena toteutetun lapsuuden haaveen myös omasta koirasta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minä sain niin paljon enemmän, kuin mistä uskalsin tai osasin ikinä haaveillakaan.
Sain yhden halutuimmista (myös kova-palkkaisimmista) akateemisista ammateista, hyvän uran. Muistan kun jollekin aikuiselle nuorena sanoin ammattihaaveeni ääneen, ja tuo vastasi nauraen, että "Saahan sitä kuule aina haaveilla."
Sain tielleni ihania miehiä, joista en oikein edes malttanut valita oikeaa. Nyt kuitenkin aviossa näin vanhemmiten, oikein hyvä mies tämäkin.
Asumme isossa talossa meren rannalla pk-seudulla, turhankin iso minulle.
Matkustellut olen aivan loputtoman paljon. Voin tehdä etätöitä lähes koska vain, joten usein vietän kuukausia ulkomailla.
En tiedä miten tämän kaiken ansaitsin/sain.
Enkä tiedä enää mistä haaveilla, kaiken ja enemmän kun tunnun jo saaneeni. Se on se surullinen puoli kaikessa, ei ole unelmia enää. .