Työkaverit puuttuvat syömiseeni
ja vieläpä ikävällä tavalla. Olen laihtunut vuoden sisään kymmenen kiloa ja työkaverit ovat alkaneet nokkimaan miten vähän ja mitä syön. En ole aiemminkaan kahvitauoilla syönyt pullaa tai juonut kahvia mutta nyt huomauttavat siitäkin että ei ole normaalia kuulemma. Mitä voin tehdä?
Kommentit (9)
Sanot ystävällisen napakasti: "Syömiseni on oma asiani. Älä kommentoi aihetta enää."
Kateellisia mitä luultavammin. Huolitrollaamista.
Hyvinvointivaltiossa jokaisen aikuisen pitäisi olla ylipainoinen.
Mulla oli kerran myös yksi työkaveri, joka itse oli vielä minua läskimpi ja koitti aina lannistaa ja pilkkari salaattejani, kun yritin syödä terveellisesti ja laihduttaa.
Piti ihan hermostua, vaikka oikeasti olen kiltti ja sovitteleva ihminen. Prkl tarvi tulla eväitäni arvostelemaan!
Ainut mitä oikeesti voi tehdä on vaikuttaa omaan asenteeseen. Heille varmaan tulee vähän paha mieli kun kaikki ei pidä pullan mussuttamista normaalina, joten yksinkertaisin keino purkaa sitä oloa on takertua siihen joka toimii "vastoin normia"
Napakka vastaisku toimii. Läskillä menee pulla väärään kurkkuun.
Tuo on juuri tuota, että haukutaan lihavaksi, mutta sitten kauhistellaan, kun ei syö mitään. Mitä te oikein haluatte?
Kyllä namit, herkut ja tietysti se limpsa kuuluvat normaalin ihmisenruokavalioon!