Kenen kanssa rakastelit viimeksi unissasi?
Kommentit (50)
Sen tyypin joka vangittiin tossa jokunen päivä sitten...
mä kyllä tiedän sen entuudestaan, ja koskaan ei ole mitään ollut. Jotenkin nyt alitajunta temppuili.
Siitä on kauan ,mutta Antti Tuiskun kans oli jotain.
Joku ihan tuikituntematon mies. Muistitti kyllä vähän sitä tyyppiä, joka näyttelee Olipa Kerran-sarjassa sitä prinssi mitä lietä (se blondi) mutta ei tuo kuitenkaan ollut hän.
Teininä ajelin sellasen järkyn amisjannun kanssa sen corollalla. Näin noin viikko sitten unta, että kohdattiin jälleen ja harrastettiin intohimoista seksiä. Aamulla olo oli selkanen ehhhhh wtf mitä just tapahtu.
Vin Dieselin, mutta siitä on jo kuukausia. Oli niin hyvää seksiä että minusta tuli fani :D
Joku varattu nainen yritti houkutella minua pettämään kanssaan, mutta heräsin ennen kuin sorruin.
Salkkareiden sebastian!!! :D oltiin romanttisesti mökillä ja pantiin ihan ku puput, välillä sebu kävi kattoo miten Oliver voi ;D
Minä haluaisin tietää, kuka on unissaan rakastellut minun kanssani.
Viime yönä yhden amerikkalaisen näyttelijän kanssa. En edes tiedä kaverin nimeä, eikä ole mikään kauhean tunnettu näyttelijä, mutta vilahtelee useissa leffoissa sivuosissa. En tajua mistä tupsahti uneeni, mutta seksi oli upeeta.
Olisi ihanaa rakastella Conchitan kanssa tai ainakin nukkua sylikkäin. Ah... Tilaanpa ensi yöksi.
Ei voi olla totta ap, mulla sama! Tai se oli kyllä sekoitus muutamaa miestä, joita muita en "tuntenut", mutta silti se oli kuin Kimi! Mutta se oli jo moonta kuukautta sitten. Mutta silti edelliskerta kun näin seksiunta. Ja se oli hyvä!
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:20"]
Mä harrastin Kimi Räikkösen. Yäx!!!!!!! :-X
[/quote]
Hahaa Itsellani oli sentaan Vettel!
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:32"]
Minä haluaisin tietää, kuka on unissaan rakastellut minun kanssani.
[/quote]
Oletko sinä joku tässä ketjussa mainittu? Vai noin ylipäätään haluaisit tietää?
Hyvän kaverin kanssa. Ollaan siis molemmat naisia. Kaveri varmaan kuolisi järkytyksestä, jos saisi tietää unistani. Niin homofobinen hän on. Muutenkin olen ihmeen usein viimeaikoina nähnyt unta, jossa seurustelen hänen kanssaan tai meillä on jotain juttua. En ole kiinnostunut hänestä siinä mielessä.
T: bi-nainen
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:34"]Olisi ihanaa rakastella Conchitan kanssa tai ainakin nukkua sylikkäin. Ah... Tilaanpa ensi yöksi.
[/quote]
Jos kokoajan yrittäisi miettiä häntä nukkumaan mennessä, niin olisikohan hän sitten unessakin? ;-)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:20"]
Mä harrastin Kimi Räikkösen. Yäx!!!!!!! :-X
[/quote]
Hahaa Itsellani oli sentaan Vettel!
[/quote]
Varmaan oli parempikin kuin Kimi. O_o ap
En edes muista.. en nää seksiunia oikeen